شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
رژیم غذایی برای خوش ‌اخلاقی

کتاب «خوش اخلاقی و بد اخلاقی» بر اساس منابع معتبر اسلامی روایی و قرآن به رشته تحریر درآمده است. حجت‌الاسلام والمسلمین آزادگویان در این اثر علاوه بر ارایه راهکارهای دینی و منطقی، رژیم‌های غذایی را برای خوش‌ اخلاقی به مخاطبان عرضه می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «خوش اخلاقی و بد اخلاقی» نخستین دفتر از مجموعه «بایدها و نبایدهای اخلاقی» را حجت‌الاسلام والمسلمین یونس آزادگویان با هدف ارایه منبعی کم‌حجم و قابل دسترس به جوانان نوشته است.

این نوشتار از دو بخش «خوش‌ اخلاقی» و «بد اخلاقی» تشکیل شده است و به تشریح بحث خوش ‌اخلاقی و بد اخلاقی،‌ معنای آن‌ها، چگونگی خوش‌ اخلاقی، فرق میان رفتار ناشایست و اخلاق خوب، درمان بد اخلاقی و عرضه ‌رژیم غذایی برای خوش‌اخلاقی می‌پردازد.

این کتاب برای عموم جوانان و با توجه به ضرورت پرداختن به این نیاز در جامعه امروز نوشته شده است و پیش‌بینی می‌شود تا در 14 دفتر منتشر شود. محور اصلی نگارش این کتاب بر مبنای آیات قرآنی و روایات معصومین(ع) بنا شده است.

بخش رژیم غذایی کتاب «خوش اخلاقی و بد اخلاقی» با توجه به دانسته‌های دکترهای تغذیه به رشته تحریر درآمده و در آن برای یافتن اخلاق خوش؛ خوردن کبوهیدرات‌ها، خشکبار و آجیل بدون نمک توصیه شده است.

مولف این نوشتار معتقد است: «تاکنون کتاب‌های متنوع و قوی نظیر معراج‌ السعاده، اخلاق در نهج‌البلاغه و گناهان کبیره در حوزه اخلاق نوشته شده‌اند اما معمولا حجم این آثار زیاد بوده و مباحث آن به شیوه‌ای تخصصی بیان شده‌اند. ‌ضرورت داشت تا در حوزه اخلاق، کتابی کم حجم با زبانی محاوره‌ای و جذاب برای جوانان نگاشته شود.» 

به زودی از نخستین دفتر مجموعه «بایدها و نبایدهای اخلاقی» با حضور مسوولان استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز رونمایی شود.

نخستین چاپ کتاب «خوش اخلاقی و بد اخلاقی» از مجموعه «بایدها و نبایدهای اخلاقی» با شمارگان پنج هزار نسخه، در 72 صفحه و به بهای 20 هزار ريال به زودی توزیع خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط