پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴
بازدید پاسداران اهل قلم از مناطق عملیاتی غرب کشور

کاروان پاسدارن اهل قلم به همراه گروهی از فعالان فرهنگی به مناسبت گرامیداشت یاد شهیدان سیدمرتضی آوینی و سپهبد صیاد شیرازی عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شده و در حال بازدید از این مناطق هستند.-

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: گروهی از فعالان فرهنگی سپاه پاسداران، به همراه تعدادی از پاسداران اهل قلم برای گرامیداشت یاد شهیدان سیدمرتضی آوینی و امیر سپهبد علی صیاد شیرازی راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شده‌اند.

سردار محمد‌علی آسودی از فاروق صفی‌زاده، لطفعلی لطیفی، رضا الله‌دادیان و ابراهیم حافظی به‌ عنوان تعدادی از پاسداران اهل‌ قلم نام برد که این کاروان را همراهی می‌کنند و گفت: این گروه 35 نفری فرهنگی، صبح امروز (22 فروردین‌ماه) از موزه دفاع مقدس استان همدان بازدید کردند و سپس عازم منطقه غرب ایلام شدند. بازدید از مناطق عملیاتی دو روزه خواهد بود.

وی هدف از اعزام این کاروان فرهنگی را ایجاد هم‌اندیشی و هم‌افزایی در میان فرهنگیان پاسدار در زمینه راز ماندگاری شهیدان آوینی و صیاد شیرازی عنوان کرد و افزود: جلسه‌های هم‌اندیشی با توجه به شعار سال 1392 (حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی) میان اندیشمندان فرهنگی و پاسدار برگزار می‌شود.

سردار آسودی همچنین گفت: در برنامه‌های بازدید کاروان پاسدارن اهل قلم به همراه گروهی از فعالان فرهنگی، جلسه‌هایی هم با مسوولان فرهنگی استان‌های محل بازدید برگزار خواهد شد. سال گذشته کاروان فرهنگی پاسداران اهل قلم به مناطق جنوب کشور سفر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها