دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱
تحویل ساختمان کتابخانه «شهید مظاهری» همدان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: ساختمان کتابخانه «شهید مظاهری» شهر «مریانک» همدان به زودی به این اداره سپرده می‌شود.-

ارشاد استعدادی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: مجری احداث کتابخانه «شهید مظاهری» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان است و تاکنون برای ساخت آن چهار میلیارد و 600 میلیون ريال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در نامه‌ای اعلام کرده است که ساختمان این کتابخانه در دی ماه امسال در اختیار اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان مصوب شد تا اعتبار ساخت کتابخانه «شهید مظاهری» شهر مریانک از منابع استانی تامین شود.

وی درباره این کتابخانه عنوان کرد: کتابخانه «شهید مظاهری» از سالن اجتماعاتی با گنجایش بیش از 200 نفر بهره می‌برد و همچنین دارای بخش‌های مخزن و مجزای کودک، قرائت‌خانه و اتاق‌هایی ویژه فعالیت‌های فرهنگی ـ هنری است.

استعدادی بیان کرد: پس از تحویل بنای کتابخانه «شهید مظاهری» اداره کتابخانه‌های عمومی استان همدان موظف به تهیه تجهیزات می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط