پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳
نهمین جشنواره‌ی کتاب‏های آموزشی رشد وارد مرحله‌ی تازه شد

«محمد ناصری» مدیرکل دفتر انتشارات کمک آموزشی، دبیر نهمین جشنواره‌ي کتاب‏های آموزشی رشد شد. اين جشنواره، برترین کتاب‌های آموزشی مرتبط با دوره‌های آموزشی متوسطه‌ي نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش را معرفي مي‌كند.

ايبنا نوجوان: حجت‌الاسلام محی‏الدین محمدیان، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‏ریزی، محمد ناصري را به عنوان دبير نهمين جشنواره‌ي كتاب‌هاي آموزشي رشد تعيين كرد.

جشنواره‌ي کتاب‏های آموزشی رشد با هدف حمایت از تولید کتاب‏های مناسب و مرتبط با برنامه‏های درسی و حمایت از آثار برگزیده، برگزار مي‌شود.
 
در این دوره از جشنواره، برترین کتاب‌های آموزشی مرتبط با دوره‌های آموزشی متوسطه‌ي نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش که نخستین بار در سال های 87، 88 و 89 به چاپ رسیده‌اند، معرفی می‌شوند.

محمد ناصري، مدير كل دفتر انتشارات كمك آموزشي است و در كارنامه‌ي ادبي خود تاليف آثاري مانند «فریاد» مجموعه داستان برای نوجوانان، «سفرنامه‌ي جاي پاي ابراهيم»، «يك قطره، يك دريا»، «بهترين پرهيزكاران»،‌ «علامه جعفری»، «دریا به دریا» زندگی‌نامه‌ي داستانی مولانا و... را دارد. 

او دبيري هشتمين دوره‌ي جشنواره‌ي كتاب‌هاي آموزشي رشد را نيز بر عهده  داشت.

نهمین جشنواره‌ي کتاب‌های آموزشی رشد، از سوي سازمان پزوهش و برنامه‌ريزي آموزشي وزارت آموزش و پرورش، آذرماه سال 1390 در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها