دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۰
طالبیان به رياست پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منصوب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طي حكمي دکتر یحیی طالبیان را به سمت رياست پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات اسلامي منصوب كرد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، سيدمحمد حسيني، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين حكم خطاب به یحیی طالبیان نوشته است؛ 

«قوام و دوام فرهنگ و هنر هر جامعه‌ای آنگاه تضمین می‌گردد که مستظهر به علم و آگاهی باشد و مراکز علمی مهر تأییدشان، بر آن،گواهی! 

فرهنگ و هنر بی‌پشتوانه علمی، یا دوام ندارد یا موجبات افتخار را پدید نمی‌آرد. هنر فاخر آنست که عموم مردم آن را بپسندند و خواص جامعه آن را تأیید نمایند.

مدیران اجرائی به تبع کثرت عمل و فعالیت طاقت فرسا در حوزه اندیشه نیازمند تشاورند و آنچه درخورند ایشان است از ناحیه آشنایان این وادی می‌بایست، مهیا گردد.

خلاقیت‌ها و ابتکارات و ایده‌های نو لازم است در مراکز پژوهشی جرح و تعدیل شود تا آنچه تحصیل می‌شود، در خورشأن نظام باشد.

تبیین هنر اسلامی و ارزیابی هنرمندی‌ها و ایجاد جایگاهی رفیع و پایگاهی منیع برای هنرمندان اصیل و متعهد، کمترین رسالت پژوهشگاه هنر می‌باشد.

به منظور تحقق این چشم‌انداز، جنابعالی را که بحمدالله از فضل، متانت و معرفت و نیز تجربه، تعهد و اهلیت برخوردارید، به سمت "رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات" منصوب می‌نمایم.

امیدوارم به مدد مواریث فرهنگی و هنری این سرزمین موّحد و تاریخ شکوهمند اسلامی ایران شاهد تدقیق و تعمیق فعالیت‌های آن مرکز پژوهشی باشیم. با اهتمام تمام و مستظهر به حمایت مدام ،اقدامات مجدانه و آینده پژوهانه خود را به منصه اجرا نشانید.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها