شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶
فراخوان دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران، فراخوان دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران را در حوزه‌هاي تاليف کتاب، پایان‌نامه و تحقیق پایانی، نشریه پژوهشی و پژوهش درسي اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محمود خالقی با اشاره به اين كه در اين عرصه آثار پژوهشی طلاب، فارغ‌التحصیلان و کادر مدارس علمیه خواهران سراسر کشور بررسي خواهد شد، اظهار داشت: کتاب‌هاي ارايه شده در این فراخوان می‌توانند در حوزه هاي تالیف، ترجمه، تصحیح، تدوین و ... باشند.
 
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به این که طلاب خواهر در پایان دوره عمومی سطح دو(کارشناسی) موظف به ارايه تحقیق پایانی و در پایان دوره تخصصی سطح سه(کارشناسی ارشد) موظف به ارايه پایان‌نامه‌اند، تصریح کرد: آثار دفاع‌شده از تاریخ اول مهر ماه سال 89 به بعد می‌توانند در این فراخوان شرکت داده شوند.
 
وی با بیان این که طلاب مقطع سطح دو و سطح سه در برخی دروس موظف به ارايه پژوهش درسی‌اند، اضافه کرد: این پژوهش‌های درسی موضوع دیگر رقابت در فراخوان دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران محسوب مي‌شوند. 

خالقی گفت: این پژوهش‌های درسی باید در موضوعات تفسیر، کلام و عقاید و حجم آن دست‌كم 15 صفحه و حداکثر 40 صفحه باشند. همچنين نشریات پژوهشی که به صورت سالنامه، فصلنامه‌، ماهنامه و ... از سوی مدارس علمیه خواهران منتشر می‌شوند نیز در صورتی که از سال 89 به بعد منتشر شده باشند، می‌توانند در این عرصه رقابتي شرکت کنند. 

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که از برگزیدگان هر عرصه در دو سطح استانی و کشوری تجلیل مي‌شود، افزود: برگزیدگان برخی عرصه‌ها مجازند از مزایایی نظیر اولویت براي شرکت در آزمون ورودی سطح سه، درج امتیاز در پرونده پژوهشی و ... استفاده كنند.
 
وی جوایز برگزیدگان این فراخوان را شامل کمک‌هزینه سفر عمره، کمک‌هزینه سفر عتبات عالیات، سکه بهار آزادی و جوایز نقدی ذکر کرد و گفت: چکیده آثار منتخب در کتاب یا کتاب‌هایی براي استفاده علاقه‌مندان عرضه خواهد شد. 

خالقی با بیان این که علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان تنها از طریق مدارس علمیه خواهران کشور می‌توانند آثار خود را ارايه کنند، اظهار داشت: طلاب می‌توانند براي کسب اطلاعات بیشتر به معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران کشور یا پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشاني اينترنتي http://whc.ir مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط