پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
حضور سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات/ برگزاری نشست‌های ادبی دفاع مقدس

سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات حضور خواهد داشت و نشست‌‌های ادبی با محور ادبیات دفاع مقدس برگزار می‌کند.

کیارش موسوی، مدیر انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: این انتشارات به همراه نشر «صریر» در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به این که نمایشگاه مطبوعات در دو بخش خبرگزاری‌ها و مطبوعات برگزار می‌شود، افزود: خبرگزاری دفاع مقدس که زیر مجموعه بنیاد حفظ آثار است، در بخش خبرگزاری‌ها حضور خواهد یافت و سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس نیز در این غرفه، بخشی را به خود اختصاص می‌دهد. افزون بر این نشریه‌های زیر مجموعه این بنیاد نیز عرضه خواهد شد.

موسوی درباره نحوه فعالیت‌های این بخش توضیح داد: ضمن آن‌که برای تمامی نویسندگان، شاعران و خاطره‌نویسان حوزه دفاع مقدس فراخوان منتشر کرده‌ایم، به صورت ویژه از دو نویسنده، دو خاطره‌نگار و دو شاعر حوزه دفاع مقدس دعوت خواهیم کرد.

مدیر انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین از حضور ایرج رسول‌نژاد، رئیس جدید سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس در این دوره از نمایشگاه مطبوعات خبر داد و گفت: طی روز‌های برگزاری نمایشگاه مطبوعات موضوع‌های مختلف ادبیات دفاع مقدس را با نویسندگان به بحث می‌گذاریم.

بیست‌و یکمین نمایشگاه مطبوعات از شانزدهم تا بیست و سوم آبان 1394 در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد و غرفه 129 سالن اصلی شبستان متعلق به خبرگزاری دفاع مقدس است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها