یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
نشست «عرفان اهل بیت(ع)» در قم

نشست «عرفان اهل بیت(ع)» به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با حضور و سخنرانی استادان حوزه و دانشگاه پنجشنبه (15 اسفندماه) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به همت گروه عرفان پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست علمی عرفان اهل بیت(ع) با حضور و سخنرانی استادان حوزه و دانشگاه در تالار معرفت دفتر قم پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست علم با هدف بررسی دو رویکرد کلان عرفانی شکل می‌گیرد. نخست رویکردی که معتقد است عرفان موجود عرفان تلقی نمی‌شود و باید عرفان اهل بیت(ع) جایگزین آن شود و دیگری رویکردی که معتقد است عرفان موجود همان عرفان اهل بیت(ع) است. 

در این نشست علمی که با سخنرانی آیت‌الله محمدحسن فاضل گلپایگانی برگزار خواهد شد، حجج‌الاسلام والمسلمین حسن رمضانی و سیدعلی حسینی آملی، از استادان سطوح عالی حوزه علمیه قم به عنوان منتقد حضور خواهند داشت. 

دبیری علمی این نشست نیز بر عهده مدیر گروه عرفان پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دکتر بهرام دلیرنقده‌ای خواهد بود.

این نشست علمی از ساعت 10 تا 12 پنج‌شنبه (15 اسفندماه) با حضور استادان حوزه و دانشگاه، دانشجویان، دانش‌پژوهان و اصحاب رسانه در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد. حضور در این نشست برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها