یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱
کتابخانه مرکزی تنگستان تماشایی می‌شود

مسوول اداره کتابخانه‌های شهرستان تنگستان در استان بوشهر از قول شهرداری مبنی بر اعطای مبلغ 400 میلیون ریال برای زیباسازی کتابخانه مرکزی این شهرستان خبر داد.-

هوشنگ بیدمال در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: شهرداری شهرستان تنگستان به ما قول داده است که مبلغ 400 میلیون ریال را برای ساخت آلاچیق، بلوک‌بندی، رنگ‌‌آمیزی محوطه حیاط و درخت‌کاری در حیاط کتابخانه مرکزی شهرستان تنگستان به اداره کتابخانه‌های این شهرستان بدهد. 

وی با بیان این‌که درشهرستان تنگستان 86 هزار نفر ساکن‌اند، ادامه داد:‌ پنج هزار عضو کتابخانه داریم که با تمهیدات در نظر گرفته شده در اداره کتابخانه‌های شهرستان، امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بر تعداد اعضای کتابخانه‌ها افزوده شود.
 
بیدمال گفت:‌ در شهرستان بیدمال 9 باب کتابخانه روستایی و دو باب کتابخانه شهری قرار دارند و مجموع کتاب‌های موجود در این کتابخانه‌ها افزون بر 95 هزار جلد است. 

وی ادامه داد:‌ علاوه بر کتاب‌های عمومی و تخصصی، کتاب‌های کمک درسی و کنکور نیز از مقطع کارشناسی تا دکترا در مخزن کتابخانه‌های این شهرستان قرار داده شده‌اند. 

بیدمال اظهار کرد: بخشی از کتابخانه‌هایمان را با رنگ‌آمیزی مناسب، دکورهای جذاب و آذین‌بندی‌های جالب به کودکان اختصاص داده‌ایم.
 
مسوول اداره کتابخانه‌های شهرستان تنگستان گفت:‌ اگر شهرداری‌‌ شهرستان تنگستان سهم نیم‌درصد از درآمد خود را به موقع به این اداره پرداخت کند، شاهد رشد روزافزون کیفیت کتابخانه‌های شهرستان خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط