سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
«فرهنگ تصویری قرآن» در 6 جلد منتشر شد

ناصر نادری در مجموعه 6 جلدی «فرهنگ تصویری قرآن» با تصویرگری‌ شیرین شیخی که از سوی نشر پیدایش منتشر شده است کودکان را با موضوعات مختلف طبیعی که در قرآن کریم آمده، آشنا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،  مجموعه «فرهنگ تصویری قرآن» نوشته ناصر نادری که برای گروه سنی کودکان نوشته شده، دربردارنده آیاتی منتخب از قرآن کریم در موضوع طبیعت است. ترجمه‌های فارسی و انگلیسی این آیات نیز همراه با متن اصلی به مخاطبان ارائه شده‌اند.
 
این مجموعه با تصویرگری شیرین شیخی برای انس بیشتر مخاطب کودک با آیات قرآن کریم تولید شده و شامل 6 جلد است که در هر یک از آنها آیات به صورت الفبایی تنظیم و تدوین شده و در مقابل آن ترجمه آیات نیز ارائه شده است. همچنین نویسنده تلاش کرده تا ترجمه آیات قابل فهم برای مخاطب کودک باشد و واژگان آنها برای این گروه سنی باشد.


 
ناصر نادری در بخشی از مقدمه این مجموعه نوشته است: «برای ترجمه انگلیسی آیه‌ها ضمن بهره‌مندی از ترجمه ارزنده شادروان طاهره صفارزاده، بنا به ضرورت، از راهنمایی‌ها و ویرایش علمی دکتر محمدرضا عنانی سراب استفاده شده است. تصاویر کتاب هم برای زیبایی بیشتر آمده است و باید تاکید کنم که این تصاویر فقط به موضوع همان کلمه خاص ارتباط دارد و به مفهوم و مضمون آیه اصلا مربوط نیست...»
 
همچنین چون زبان قرآن، عربی است، مخاطب از طریق این کتاب‌ها با زبان عربی آشنا شده و ترجمه انگلیسی کلمه‌ها و عبارات آیه‌ها، دایره واژگان انگلیسی مخاطب را افزایش می‌دهد.
 
انتشارات پیدایش مجموعه 6 جلدی «فرهنگ تصویری قرآن» را در قالب دو هزار و 500 نسخه و قیمت هفت هزار و 500 تومان برای هر جلد منتشر کرده است.

برای اطلاعات بیشتر به نشانی زیر مراجعه کنید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها