شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۰
نگاهي به «اسلام‌هراسي» از كانال‌هاي ارتباطي و سياسي

دومين نشست از سلسله نسشت‌هاي سه‌گانه «اسلام‌هراسي؛ چيستي و چرايي» فردا(24 بهمن ماه) در سراي اهل قلم برگزار مي‌شود. در اين نشست موضوع اسلام‌هراسي از ابعاد ارتباطي و سياسي آن در سطح جهان بررسي خواهد شد._

محمدياسر هدايتي، دبير نشست‌هاي حوزه سياسي ـ اجتماعي سراي اهل قلم، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين خبر، اظهار كرد: در نخستين نشست، مساله چيستي و چرايي اسلام‌هراسي در حضور عده‌اي از كارشناسان حوزه سياست و رسانه بررسي شد. نشست دوم از منظر ارتباطي و سياسي موضوع اسلام‌هراسي را مي‌كاود و ابعاد بين‌المللي آن را ارزيابي مي‌كند.

وي تبيين محورهاي بومي اسلام‌هراسي و ارايه مثال‌هاي بومي آن را از ديگر رويكردهاي اصلي نشست 24 بهمن ماه برشمرد و گفت:‌ حضور و سخنراني صاحب‌نظراني مانند «دكتر علي‌اصغر افتخاري» معاون پژوهشي دانشگاه امام صادق(ع) و «دكتر صادق كوشكي» عضو هيات علمي گروه معارف دانشگاه خواجه‌نصير كه در شمار نويسندگان و پژوهشگران حوزه سياست‌اند، محمل و بهانه خوبي را براي بررسي ابعاد گوناگون اسلام‌هراسي فراهم مي‌كند.

«اسلام‌هراسي؛ چيستي و چرايي» از ساعت 17 تا 19 روز يك‌شنبه، 24 بهمن ماه، در سراي اهل قلم برگزار مي‌شود. واپسين نشست سياسي اين حوزه نيز در جمع‌بندي مباحث عنوان شده و ارايه راهكار، يك‌شنبه هفته آتي تشكيل مي‌شود. 

علاقه‌مندان براي حضور در اين برنامه مي‌توان به سراي اهل قلم در خيابان انقلاب، خيابان فلسطين جنوبي، كوچه خواجه نصير، شماره دو، مراجعه كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها