جمعه ۱۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۰
فراخوان «داستان‌های کوتاه کوتاه عاشورایی»

فراخوان «داستان‌های کوتاه کوتاه عاشورایی» از سوي دبیرخانه اين جشنواره در پایگاه ادبی لوح اعلام شد. تمامي نویسندگان فارسی زبان مي توانند در اين رقابت‌ شركت كنند._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني لوح، اين آثار باید در قالب داستان کوتاه کوتاه نوشته و فرستاده شوند. 

تعداد کلمات انتخاب شده برای داستان‌ها تا جایی که داستان ارسالی از نظر داوران، داستان کوتاه کوتاه محسوب شود و ویژگی‌های اين نوع از داستان را داشته باشد، محدودیتی ندارد.

عنوان در داستان کوتاه کوتاه یکی از عناصر اصلی آن محسوب می‌شود و گاه نقش کلیدی را ایفا می‌کند. لذا داستان‌های بدون عنوان پذیرفته نخواهند شد.

هر نویسنده می‌تواند حداکثر سه عنوان داستان کوتاه کوتاه به دبیرخانه ارسال کند. موضوع اين آثار بايد به واقعه عاشورا ارتباط داشته باشد.

آثار مکتوب باید تا ساعت 24 روز جمعه 24 دی ماه 1389 به نشاني الکترونیکی دبیرخانه http://www.louh.com/content/4440/default.aspx ارسال شوند. 

ذكر نام، نام خانوادگی، تلفن تماس، ایمیل و شهر محل سکونت در ذيل داستان ضروري است.

از آثار برگزیده اين جشنواره در سومین جایزه ادبی داستان لوح با عنوان «داستان‌‌های کوتاه کوتاه عاشورایی» تقدیر به عمل مي‌آيد. تعدادي از داستان‌ها نيز در مجموعه‌ای منتشر خواهند شد.
 
نفرات برگزیده طی مراسمی معرفی و از آنها تقدیر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط