دوشنبه ۷ تیر ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۰
فعاليت فرهنگسراي خاوران در حوزه داستان‌نويسي

همزمان با آغاز فصل تابستان، کارگاه‌های تخصصی داستان‌نویسی با حضور مصطفی مردانی، منتقد و داستان‌نويس، چهارشنبه هر هفته در فرهنگسرای خاوران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاوران، کارگاه‌های تخصصی داستان‌نویسی براي ارتقاي فن داستان‌نويسي و پركردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و نيز آشنايي آنان با ادبيات داستاني از ساعت 16تا 19 چهارشنبه هر هفته در سالن اجتماعات کانون‌ها برگزار می‌شود.

از سر فصل‌های مهم در این کارگاهمي‌توان به ‌کارکرد داستان، روش‌‌های نوشتن داستان، نحوه انتخاب موضوع، مضمون و معنا در داستان، نحوه آغاز داستان و دیگر مبانی نظری و عملی داستان‌نویسی اشاره كرد.

کارگاه آموزشي داستان‌نويسي در دو سطح مقدماتي و پيشرفته و با حضور مصطفی مردانی، منتقد و داستان‌نويس، برگزار مي‌شود و علاقه‌مندان پس از طي مراحل مقدماتي، وارد فاز پيشرفته شده، با مکاتب و سبک‌هاي متنوع داستان‌نويسي آشنا مي‌شوند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در اين کلاس‌ها مي‌توانند به فرهنگسرای خاوران به نشاني ميدان خراسان، خیابان خاوران مراجعه كنند يا براي کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33015423 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط