شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۰
آغاز ارسال مجموعه كتاب‌هاي حج به زائران دانشجو

كارشناس بخش توليد نشر معارف از تدوين بسته‌هاي فرهنگي ويژه كتاب‌‌هاي مورد نياز حاجيان به سفارش ستاد عمره دانشجويي از سوي اين مركز خبر داد و گفت: اين كتاب‌ها اكنون در حال بسته‌بندي و ارسال به دانشجوياني‌اند که تا دو ماه ديگر عازم سفر حج مي‌شوند.

سيدمهدي ميرغني در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اشاره به اين كه اين مركز در هفته گذشته روزانه سه تا چهار عنوان كتاب را چاپ يا بازچاپ كرده است، اظهار داشت: بخش عمده‌اي از فعاليت‌هاي نشر معارف را انتشار كتاب‌هاي ديني و درسي دانشجويان به خود اختصاص مي‌دهد. افزون بر اين، در اين مجموعه آثار ارزشمندي جداي از حوزه كتاب‌هاي دانشجويان هم به چاپ مي‌رسد.

وي درباره بسته‌هاي فرهنگي ستاد عمره دانشجويي بيان داشت: در اين بسته‌ها حدود 15 عنوان كتاب همراه با تعدادي مجله و لوح فشرده آموزش مناسك حج، آگاهي‌هايي به دانشجويان در مواجهه با تفكرات و تهاجمات وهابيون كه اين روزها بيش از گذشته شده است و همچنين نكاتي درباره مسايل عبادي و اعتقادي ارايه مي‌شوند.

ميرغني با اشاره به اين كه دفتر نشر معارف از مراكز وابسته به دفتر نهاد مقام معظم رهبري است، گفت: در اين بسته‌هاي فرهنگي آثاري نظير نخستين چاپ كتاب «حقيقت كدام است» نوشته رحيم كارگر، «جريان‌شناسي بهائيت» به قلم عليرضا محمدي، «مجموعه پرسش‌ و پاسخ(35 بهائيت)»، «فرصت پرواز»؛ دل‌نوشته‌هاي دانشجويي از سفرحج، «شوق ديدار» و «دل‌شدگان» نوشته رحيم كارگر، قرار دارند.

كارشناس بخش توليد نشر معارف با بيان اين كه اين مركز سال گذشته دو ميليون و سي صد هزار جلد كتاب توليد و روانه بازار نشر كرده است، اضافه كرد: اكنون ويراست دوم چاپ سال 68 كتاب «انديشه‌ اسلامي» نوشته محمد محمدرضايي و آيت‌الله سبحاني را در دست توليد و انتشار داريم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها