سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۹
رونمايي از كتابخانه ديجيتالي آيت‌الله جوادي آملي در مصلا

موسسه فرهنگي ـ تحقيقاتي اسراء، بالغ بر 100 عنوان از آثار آيت‌الله جوادي آملي را در نرم‌افزاري با عنوان كتابخانه ديجيتالي اين مركز منتشر خواهد كرد. مراسم رونمايي از اين اثر با حضور فرزند ارشد اين استاد عرفان و فلسفه در نهمين روز نمايشگاه كتاب برگزار خواهد شد.\

حجت‌ الاسلام مهدي تقي‌زاده، مدير روابط‌ عمومي موسسه فرهنگي تحقيقاتي اسراء، كارشناس غرفه و پاسخگوي سوالات مراجعات به اين مركز در نمايشگاه كتاب، در گفت‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار داشت: حجت‌الاسلام سعيد جوادي واعظ، فرزند بزرگ آيت‌الله جوادي آملي و مدير موسسه اسراء، تدوين اين مجموعه را بر عهده دارد و مي‌خواهد آن را به عنوان مجموعه‌اي مرجع در اختيار علاقه‌مندان اين آثار قرار دهد.

وي با بيان اين كه اين نرم‌افزار كتابخانه ديجيتال حدود 100 جلد از كتاب‌هاي آيت‌الله جوادي آملي را در حوزه‌اي آثار كلي، تفسيري، تخصصي و ... در بردارد، گفت: قرار است كتابخانه ديجيتال موسسه اسراء پنج‌شنبه، 23 ارديبهشت، در سراي اهل قلم از ساعت 18 تا 15/19 رونمايي شود.
 
حجت‌ الاسلام تقي‌زاده با بيان اين كه از رييس مجلس شوراي اسلامی، دكتر علي لاريجاني براي حضور در اين برنامه دعوت شده است، اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمين سعيد جوادي، مدير موسسه، در شمار سخنرانان اين جلسه خواهد بود و معاون فرهنگي موسسه، حجت‌الاسلام علي روح‌اللهي و مسوول فني نرم‌افزار نيز از ديگر حاضران اين مراسم‌اند.

بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران كه از 15 ارديبهشت ماه با حضور ناشران داخلي و خارجي در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) آغاز شده است تا 25 اين ماه به كار خود ادامه خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها