یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۶
قبادي فعاليت‌هاي ستاد اجرايي نمايشگاه را تشريح كرد

حميد قبادي، معاون اجرايي بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، فعاليت‌هاي ستاد اجرايي را طي روزهاي آغازين سال جديد تشريح كرد. به گفته‌ وي، در اين دوره و با توجه به ايجاد فضاهاي جديد، عمليات شناسايي و مهندسي تمامي نواحي نمايشگاه در مصلي، از مهم‌ترين اقدامات ستاد اجرايي بوده است./

قبادي به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، گفت: در طول تعطيلات نوروزي، دو گروه مهندسي وظيفه شناسايي محل‌هاي مصلي، ارزيابي مساحت هر بخش، امكان تردد مردم، شناسايي نوع سازه‌هاي متناسب با آن محل و در نهايت مهندسي مختصات نواحي مختلف را برعهده داشتند كه همه اين موارد را به دقت انجام دادند. 

وي ادامه داد: با توجه به انجام اين فعاليت‌ها، طول و عرض خيابان‌هاي نمايشگاها و مسيرهاي امدادي تعبيه شد و نواحي جديد به 4 منطقه تقسيم شدند. 

معاون اجرايي بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، همچنين تصريح كرد: هريك از اين نواحي داراي مسيرهاي امداي مستقل اند و براساس اين مسيرها، نقشه همه سالن‌هاي نمايشگاه طراحي شده است.
 
قبادي تصريح كرد: آمادگي هر يك از پيمانكاراني كه در مناقصات قانوني شركت كرده و اسناد لازم را ارائه كرده بودند، پس از ابلاغ شوراي برنامه‌ريزي، بررسي و صورتجلسات مناسبي با ايشان تنظيم شد تا ميزان فضا و زمان انجام فعاليت‌ها، روشن و تعريف شود. 

به گفته وي، جدول زمان‌بندي براي همه كميته‌هاي نمايشگاه آماده شده تا فعاليت خود را براساس آن تنظيم كنند.

بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 15 تا 25 ارديبهشت سال جاري در مصلاي امام خميني (ره) تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط