شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۵
«همسايه محبوب من» به ونك پارك مي‌آيد

ویژه برنامه «همسایه محبوب من» شامل برنامه‌هاي متفاوت، عصر امروز(شنبه) در مجتمع مسكوني ونك پارك برگزار مي‌شود. توزيع كتاب و برگزاري مسابقه كتابخواني، ازجمله بخش‌هاي اين برنامه اند./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي مدیریت فرهنگی هنری منطقه شش، اين برنامه‌ها براي ارتقای سطح آگاهی شهروندان از حقوق، قوانین و تکالیف شهروندی، "همسایه محبوب من" در نظر گرفته شده است، زيرا يكي از درگيري‌هاي زندگي امروز در شهرها، به ويژه كلان شهري چون تهران، مشكلات زندگي در آپارتمان‌هاست كه باعث شده اين شيوه زندگي علاوه بر تداخل خرده فرهنگ‌ها، نا‌بهنجاري‌ها را نيز تقويت كند.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه شش با هدف ارتقای سطح فرهنگ آپارتمان‌نشینی، رعایت قوانین آپارتمان‌نشینی و آشنایی با تکالیف شهروندی در مجتمع های مسکونی؛ بسته فرهنگی این ویژه برنامه شامل كتاب‌هاي گوناگون را در اين گردهمايي به شهروندان ارایه خواهد داد.

نشست «خونه به خونه» برای مدیران آپارتمان ، جلسه «حقوق شهروندی» و «حل مسایل آپارتمان‌نشینی» ، «کارگاه و مسابقه نقاشی» همسایه محبوب من و توزیع کتاب حقوق شهروندی در میان شهروندان و اجرای «مسابقه کتابخوانی همسایه محبوب من» از بخش‌های مختلف این ویژه برنامه خواهد بود که در محله ونک پارک برگزار می‌شود. 

شهروندان براي شرکت در این برنامه می‌توانند ساعت 30/16 تا 18 امروز (17 بهمن) به بزرگراه کردستان، خیابان شیراز جنوبی، کوچه شهید علی خانی، شماره 279 ، مجتمع مسکونی ونک پارک مراجعه و يا با شماره‌هاي 09195164083-88799154 تماس بگيرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط