پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۰
نامزدهای جایزه ادبی تهران معرفی شدند

حوزه هنری استان تهران، نامزدهای نهایی سومین دوره جایزه ادبی طهران، ویژه بهمن ماه را معرفی کرد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عباس محمدی، دبیر سومین دوره جایزه ادبی طهران، در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری حوزه هنری گفت: در بخش نهایی این مسابقه ادبی، سروده‌های سعید حیدری از ساوه، رضا شیبانی از تبریز، ابوالفضل صمدی از خمین و مهدی مظاهری از تهران، برای کسب مقام برتر، داوری می‌شوند.

وی به اهداف برگزاری این جایزه اشاره کرد و افزود: شناسایی و ترغیب جوانان برای خلق آثار ادبی فاخر و ارتقای سطح علمی و آموزشی افراد از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

محمدی ادامه داد: حوزه هنری با توجه به رسالتی که دارد همواره برای کشف، جذب و پرورش استعدادهای هنری پیشگام بوده و با تلاش‌های انجام شده در این زمینه، امیدوارم با معرفی چهره‌های جوان و علاقه‌مند، شاهد رشد، پیشرفت و اعتلای دانش این شاعران، در آینده‌ باشیم.

«جایزه ادبی طهران» ویژه بهمن ماه، در دو بخش ویژه با محوریت اندیشه‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و بخش آزاد برگزار می‌شود.

داشتن حداکثر 35 سال سن از شرایط شرکت در این مسابقه است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 28 بهمن، به حوزه هنری استان تهران، واقع در خیابان شهید احمد قیصر (بخارست) خیابان دوازدهم، شماره سه یا به نشانی پست الکترونیکی info@thehranmah.irfi ارسال کنند.

اثربرگزیده ویژه دی ماه این جایزه ادبی، پنج‌شنبه 15 بهمن و اثر برگزیده دوره بهمن، در نیمه اسفند سال جاری از سوی هیات داوران معرفی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط