شنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۴
آثار طلبه داستان‌نويس زير ذره‌بين نقد

مسوول بخش داستان مركز فرهنگي ـ هنري دفتر تبليغات اسلامي قم از برگزاري دومين نشست تخصصي نقد و بررسي كتاب خبر داد./

محمدباقر انصاري در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين موضوع، اظهار داشت: نشست تخصصي نقد و بررسي كتاب داستان با عنوان «تصويرسازي و داستان‌نويسي براي كودكان» با مرور آثار طاهر خوش، طلبه ساروي حوزه علميه قم، در راستاي آموزش الگوهاي نويسندگي و تشويق علاقه‌مندان و طلبه‌هايي كه در اين زمينه فعاليت دارند، برپا مي‌شود.

وي از اين نشست به عنوان كارگاه آموزش نويسندگي كه با حضور كارشناسان برگزار مي‌شود، ياد كرد و گفت: اين جلسه با حضور محمود پوروهاب، شاعر و نويسنده كودكان و محمدمهدي نوري،‌ تصويرساز كتاب‌ برگزار می‌شود. آنها به بهانه بررسي آثار «طاهر خوش» درباره پيامبر(ص) و ائمه اطهار(ع)، مجموعه‌اي از نكات نويسندگي و تدوين كتاب‌هاي اين حوزه را تشريح مي‌كنند.

مسوول بخش داستان مركز فرهنگي ـ هنري دفتر تبليغات اسلامي قم، اعضاي «كانون داستان‌نويسان طلبه» را كه آثاري منتشر كرده‌اند، از جمله شركت‌كنندگان اين برنامه خواند و توضيح داد: اين كانون به شكل حرفه‌اي حدود سه ماه پيش در دفتر تبليغات اسلامي شكل گرفت تا از طريق برپايي كارگاه‌هاي تخصصي داستان‌هاي كوتاه و رمان در تمامي زمينه‌ها به ويژه حوزه‌هاي ديني، دفاع مقدس و ... در راستاي غني‌ترسازي و توليد آثار فعاليت كند.

نشست تخصصي نقد و بررسي «تصويرسازي و داستان‌نويسي براي كودكان» به همت دفتر تبليغات اسلامي يكشنبه (22 آذر ماه) از ساعت 30/17 تا 30/19 در نگارستان اشراق برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط