دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۸۶ - ۱۱:۴۰
انتشار كتاب جديدي از «بيل كلينتون»

پس از انتشار كتاب‌هاي «هيلاري كلينتون»، نامزد احتمالي حزب دموكرات آمريكا در انتخابات رياست جمهوري آتي اين كشور، «بيل كلينتون»، همسر وي و رئيس جمهور سابق آمريكا نيز اعلام كرد به زودي كتاب جديدي روانه بازار مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از رويترز، «بخشش: چگونه هر يك از ما مي‌توانيم در تغيير دادن جهان موثر باشيم» عنوان اين كتاب است كه احتمالاً 4 سپتامبر سال جاري (13 شهريور) توسط انتشارات «كناف» از زير مجموعه‌هاي «رندم هاوس» منتشر شود. 

انتشارات «كناف» در بيانيه‌اي اعلام كرده است بخشي از سود فروش چاپ اول اين كتاب به درخواست نويسنده به امور خيريه و سازمان‌هاي غيرانتفاعي اهدا مي‌شود. قرار است در چاپ اول، اين كتاب 750 هزار نسخه منتشر شود. 

به گفته اين ناشر، «بيل كلينتون» كه اخيراً در راستاي مبارزات انتخاباتي همسرش در مجامع عمومي ظاهر شده و در حمايت از او به سخنراني پرداخته، قرار است براي تبليغ اين كتاب نيز چندين سفر به نقاط مختلف آمريكا انجام دهد. 

در بخشي از اين بيانيه «كلينتون» درباره كتابش نوشته است: «من در اين كتاب نهايت تلاشم را كرده‌ام تا نشان دهم از طريق موسسات خيريه "كلينتون" چه اهدافي را در آفريقا و در سراسر جهان دنبال مي‌كنم.» 

«بيل كلينتون» كه در سال 1992 به رياست جمهوري ايالات متحده رسيد و براي دو دوره 4 ساله در اين مقام باقي ماند، اكنون موسسه خيريه‌اي به نام خودش، «كلينتون» تاسيس كرده و بيش‌تر اوقات خود را صرف رسيدگي به امور اين موسسه مي‌كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها