چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۲
نشست نقد سروده‌هاي معمار و سعدآبادي برگزار مي‌شود

مجموعه شعرهاي «پارو زدن در خاك» سروده داريوش معمار و «دالان حاج مختار پلاك 9» سروده مجيد سعدآبادي در نشستي ديگر از سلسله نشست‌هاي «هفت شاعر، هفت کتاب برگزیده» عصر شنبه (23 آبان) در دفتر شعر جوان برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در اين نشست علي عبداللهي به عنوان منتقد براي مجموعه شعر «پارو زدن در خاك» و سيد احمد نادمي به عنوان منتقد براي مجموعه شعر «دالان حاج مختار پلاك 9» حضور دارند و به نقد و بررسي مجموعه شعرهاي معمار و سعدآبادي مي‌پردازند.

«هفت شاعر، هفت کتاب برگزیده» عنوان برنامه معرفی و نقد هفت نامزد برتر سومين دوره جايزه کتاب سال شعر جوان (جایزه قیصر امین پور) است كه طی روزهای 18 تا 25 آبان در محل دفتر شعر جوان برگزار مي‌شود.

«پارو زدن در خاک» شامل دو دفتر و ۵۰ قطعه شعر سپید در برگیرنده اشعار سال‌های ۸۵ تا ۸۷ است كه توسط انتشارات آهنگ دیگر منتشر و برای نخستین‌بار در بيست و دومين نمایشگاه كتاب ارائه شده است.
تا کنون مجموعه‌های «بفهمی نفهمي موهام هم موجی است» نشر هانی، «عاشقانه‌های زنی که دوستش دارم» و «جنازه مریم بنت سعید» نشر پاندا و «مرگ در ساحل آمونیاک» نشر آهنگ دیگر از اين شاعر منتشر شده است.

«دالان حاج مختار پلاک 9» توسط موسسه انتشاراتي هنر و رسانه ارديبهشت منتشر شده و جایزه سومین دوره جشنواره شعر فجر را به خود اختصاص داده است.

مجید سعدآبادی در جشنواره‌های شعر رضوی، دفاع مقدس، جوانان مساجد و چند جشنواره آیینی دیگر نيز مقام‌هايي را كسب كرده است.

دومين مجموعه شعر اين شاعر «قزل‌آلاي خال قرمز» نام دارد كه توسط دفتر شعر جوان منتشر و در بيست‌و‌دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب ارائه شده است.

نشست نقد و بررسي «پارو زدن در خاك» و «دالان حاج مختار پلاك 9» شنبه(23 آبان) از ساعت 16 تا 19 در محل دفتر شعر جوان واقع در خيابان شريعتي، خيابان دولت، نبش كوچه شهيد نعمتي با حضور علاقه‌مندان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط