سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۳
اختصاص 297 ميليون ريال اعتبار به دوره‌هاي آموزش حفظ و مفاهيم قرآن كريم

کارشناس آموزش مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور از اختصاص 297 ميليون ريال اعتبار براي برگزاري دوره‌هاي آموزش حفظ و مفاهيم قرآن كريم در موسسات بيت‌الاحزان حضرت زهرا(س) خبر داد./

مرتضي خدمتكار آراني در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، در اين باره اظهار داشت: اين اعتبار در 15 شعبه موسسه بيت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در سراسر كشور براي اجراي دوره‌هاي آموزشي حفظ و مفاهيم قرآن كريم اختصاص يافت.

وي با اشاره به اين كه اين اعتبار هفته گذشته از سوي دفتر آموزش مركز توسعه و ترويج تاييد شد، افزود: موسسات قرآنی مردمی امّ‌ابیها(س) شهرستان درود و محمد رسول‌الله (ص) جیرفت، دو موسسه‌اي‌ اند كه شامل اين اعتبار شدند.

خدمتكار يادآور شد:‌ شعبه‌های موسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) نظير شعبه جویم، بنارویه، جهادآباد، شمس‌آباد، میانده، ایچ، فرشته جان، دستجرد، دامنه، ماهفرخان، هرم، دوگان، کوشکک، منصورآباد، ده فیش، خورنگان، جلیان، صادق آباد و فسا نيز موسساتی به شمار مي‌روند که مقرر شد این دوره‌های آموزشی در آن‌ها برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اين كه بر اساس این طرح، 534 نفر در این موسسات به فعالیت آموزشی قرآن می‌پردازند، اظهار داشت: این اعتبارات بر اساس عملکرد موسسات قرآنی در اجرای طرح ملی حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سال گذشته و همچنین میزان توانایی آنها برای اجرای این طرح در سال جاری تعلق می‌گیرد. 

خدمتکار اظهار داشت: میزان توانایی مراکز قرآنی توسط کارشناسان مرکز در استان‌ها سنجیده و به کمیته ویژه طرح در مرکز پیشنهاد شده است که پس از بررسی در این کمیته، تصویب و نهایی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط