پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹
نمایشگاه مجازی گردهمایی باشکوه کتاب و ناشران در یک فضا است

اردبیل - مدیر انتشارات محقق اردبیل گفت: فروش مجازی در نمایشگاه کتاب تهران فرصتی برای گردهمایی باشکوه کتاب و ناشران در یک فضا و در یک بازه زمانی است.

عزیز احدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، اظهار کرد: چند سالی است که به جای حضور فیزیکی در نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ به صورت مجازی شرکت می کنیم که سبب حذف هزینه‌های غرفه گیری، حمل و نقل و اقامت شده و در عوض منجر به افزایش فروش می شود.

وی با بیان اینکه امسال با ۱۰۰ عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور دارد، افزود: در این روش تمامی کتب در دسترس و موجودی نشر محقق اردبیلی در اختیار مخاطب قرار می گیرد و خریدار تنها با زدن یک دگمه کتاب خود را درب منزل تحویل می گیرد.

احدی ادامه داد: نشر محقق از زمان آغاز فعالیت خود ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب چاپ و روانه بازار کرده و در سال ۱۴۰۲ نیز با چاپ ۲۵۰ عنوان در ردیف اول نشر کتاب در سطح منطقه قرار گرفته است.

مدیر نشر محقق اردبیلی از استقبال مردم از کتاب های تاریخی و ادبی و جغرافیایی این نشر خبر داد و بیان کرد: کتاب هایی که در نمایشگاه امسال عزضه می شود از ارزش بالایی برخوردار هستند و حتی برای برخی از طرف انتشارات سرمایه گذاری شده بود.

احدی کتاب های «استان اردبیل از مشروطیت تاکنون» اثر داریوش به آذین، «آنچه مدیران گردشگری باید بدانند» نوشته اکبر فرهیخته، مجموعه اشعار استاد عاصم اردبیلی، رمان «خیلی شبیه هستی «اثر مریم اسمعیلی از جمله کتاب عرضه شده در نمایشگاه کتاب تهران برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها