چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
برگزاری ۲ رویداد فرهنگی و ادبی در زنجان/ درخشش اعضای کانون پرورش فکری در جشنواره سرود

زنجان- جشنواره نویسندگی «وعده صادق» و برنامه قصه گویی «دوست خوب زمین باشیم» در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، جشنواره نویسندگی «وعده صادق» در زنجان در سه بخش وبلاگ، داستان کوتاه و داستانک برگزار و به برندگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

طبق اعلام فراخوان جشنواره، آثار برگزیده نفرات اول تا دهم در هر بخش، در یک کتاب به صورت مشترک و به نام خود نویسنده چاپ می‌شود و به تمامی نفرات برگزیده از اول تا دهم در هر بخش، یک جلد از کتاب منتشر شده اهدا خواهد شد.

همچنین سود مادی و معنوی حاصل از فروش و اهدای کتاب (در صورت چاپ گسترده) از طرف نویسندگان، صرف امور خیر فرهنگی می‌شود.

برنامه قصه گویی «دوست خوب زمین باشیم» در زنجان اجرا شد

برنامه قصه گویی «دوست خوب زمین باشیم» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قیدار اجرایی شد.

فعالیت قصه‌گویی با عناوین زمین خانه من است، گلدان خالی، کتابخوانی بر اساس کتاب زمین، سرک کشیدن زیر پوست زمین، بازیافت، چگونگی حفظ محیط زیست، و..‌.از جمله برنامه آموزشی و فرهنگ سازی در این روز بود.

در پایان اعضا با شرکت در بخش کارگاه کاردستی با عنوان «درختان برای زمین، زمین برای زندگی» با ساختن پرنده های رنگارنگ آواز سرسبزی و طراوت را برای زمین سرودند.

گروه سرود جان جانان در دومین جشنواره سرود کانون خوش درخشید

اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرودِ آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» اعلام شد که هفت گروه برگزیده بخش آزاد و ۹ گروه برگزیده بخش کانونی به مرحله پایانی و ملی معرفی شدند.

در نهایت گروه دختران انجمن سرود «آفرینش» با قطعه «جان جانان» به رهبری غلامرضا گورکانی و طراح فرم رسول صالحی در بخش کانونی از استان زنجان در میان ۱۶ گروه برگزیده دومینِ جشنواره ملی سرود کانون قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط