دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
حضور ۱۰ هزار نفر در غرفه‌های قرآنی و کتابخوانی اوقاف زنجان

زنجان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود؛ در مدت زمان اجرای طرح آرامش بهاری؛ ۱۰ هزار نفر در غرفه‌های قرآنی، مشاوره و کتابخوانی اوقاف شرکت کردند.

حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: طرح آرامش بهاری چند روز قبل از آغاز سال نو آغاز شده و تا پایان تعطیلات ادامه پیدا کرد و خوشبختانه استقبال خوبی از آن به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در بقاع شاخص استان اجرایی شد، اضافه کرد: در مرکز استان این طرح به میزبانی امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان اجرا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه از برنامه‌های شاخص فرهنگی اجرا شده در این طرح شامل غرفه‌های پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده، غرفه کودک و نوجوان، جزءخوانی قرآن و اقامه نمازهای جماعت و غرفه‌های فرهنگی دایر بود و به زائران، روزه داران و مسافران نوروزی بود، افزود: بر اساس آمار اخذ شده در این مدت بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم عزیز استان در این طرح ها شرکت کردند.

کرمی به سایر برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در این ایام اشاره کرد و گفت: برپایی خیمه‌های معرفت و غرفه‌های فرهنگی، مشاوره و برپایی غرفه‌هایی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌هایی بود که در این ایام اجرا شد.

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های نقاشی بکش کتاب قرآن جایزه بگیر، آئین جزءخوانی قرآن، تفسیر قرآن و مناجات‌خوانی، غرفه کودکان، پاسخگویی به سوالات شرعی، صحیح‌خوانی قرائت نماز، گفتمان‌های دینی و مشاوره از دیگر برنامه‌هایی بود که در این ایام اجرایی شده و با استقبال خوبی مواجه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط