سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
نمایشگاه تازه‌های کتاب بزرگسال در پارسیان برگزار شد

هرمزگان - مسئول کتابخانه نبی اکرم (ص) پارسیان گفت: نمایشگاه تازه‌های کتاب بزرگسال در پارسیان برگزار شد.

حلیمه روشن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از برپایی نمایشگاه تازه‌های کتاب بزرگسال در کتابخانه نبی اکرم (ص) پارسیان خبرداد.

وی ادامه داد: عناوین جدید و بسیار جالب کتاب‌ها در پایگاه بزرگسال که از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان به کتابخانه نبی اکرم (ص) شهرستان پارسیان در غرب استان فرستاده شده بود پس از آماده سازی در قالب نمایشگاهی در معرض دید مراجعان کتابخانه قرار گرفت.

روشن زاده اضافه کرد: از جمله عناوین کتاب‌های موجود در نمایشگاه می‌توان به کتاب «در زندگی سخت نگیرید» نوشته ریچارد کارلسون، «قبیله آخرین» اثر مسعود عالی و «ملودی سکوت» از تالیفات شارون ام. داپر نام برد.

این کتابدار هرمزگانی افزود: همچنین کتاب «نبردناتمام» به قلم سعیدعلامیان، «چاپییدشاه» نوشته سپیده انوشته، «داستان‌های تلفنی» از آثار جانی روداری، «یک تکه زمین کوچک» نوشته الیزابت لرد و «چهل فکر سمی» به قلم آرنولد لازاروس، «بلزی کوچک» نوشته مهدی میرکیانی در این نمایشگاه وجود دارد.

به گزارش ایبنا، نخستین نمایشگاه تازه‌های کتاب بزرگسال کتابخانه نبی اکرم (ص) شهرستان پارسیان در سال ۱۴۰۳ تا پایان فروردین ماه سال‌جاری در این مکان به روی علاقه‌مندان باز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها