شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲
قرآن‌های فرسوده در نمایشگاه خوزستان تعویض می‌شوند

خوزستان - مسئول امور قرآنی معاونت فرهنگی شهرداری اهواز از تعویض طرح قرآن‌های فرسوده با نو در پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان خبرداد.

سید سالم موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، بیان کرد: در این طرح قرآن‌های مستعمل از مردم تحویل گرفته و به جای آن قرآن جدید به مراجعان اهدا می‌شود.

موسوی با بیان اینکه معاونت شهرداری با یک غرفه در پانزدهمین نمایشگاه قرآنی حضور دارد، بیان کرد: از سوی معاونت شهرداری یک غرفه برای تعویض قرآن مستعمل با نو در نمایشگاه اختصاص یافته است و روزانه تعداد ۴۰۰ قرآن نو در اختیار مراجعان قرار می‌گیرد.

مسئول امور قرآنی معاونت فرهنگی شهرداری اهواز اضافه کرد: پس از آنکه همه قرآن‌های کهنه در انبار جمع‌آوری شد، به چاپخانه در قم بازگردانده می‌شوند و دوباره چرخه بازسازی را طی می‌کنند.

موسوی هدف از این طرح را تشویق مردم به خواندن قرآن دانست و گفت: معاونت فرهنگی شهرداری اهواز ۵ سال است که در نمایشگاه قرآن استانی اقدام به تعویض طرح قرآن فرسوده با نو کرده است.

وی عنوان کرد: با توجه به تعداد زیاد قرآن‌های مستعمل مساجد، هئیت‌های مذهبی و حسینیه‌ها می‌توانند با مکاتبه با شهرداری نسبت به این طرح اقدام کنند. یادآوری می‌شود: پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان از ۱۵ تا ۱۹ فروردین در نمایشگاه دائمی خوزستان برپا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها