سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
اولین کتاب کودکانه مجموعه «قهرمان من» رونمایی می‌شود

قم - به همت انتشارات کتابک و با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، سپاه علی‌بن‌ابی طالب (ع)، سیمای نور و خانه مطبوعات، از اولین کتاب کودکانه مجموعه «قهرمان من» رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، در آستانه روز جهانی قدس و به همت انتشارات کتابک و با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، سپاه علی‌بن‌ابی طالب (ع) سیمای نور و خانه مطبوعات، از اولین کتاب کودکانه مجموعه «قهرمان من» با حضور خانواده های شهدای مدافعان حرم و در منزل شهید مدافع حرم سردار علی آقازاده رونمایی می‌شود.

کتاب «بابای قهرمان من»، اولین کتاب کودکان از مجموعه قهرمان من بوده که توسط فاطمه مسعودی نوشته شده و انتشارات کتابک آن را روانه بازار نشر کرده است.

این کتاب در حوزه کودک و با موضوع خانواده شهید مدافع حرم نگاشته شده است. شخصیت‌های داستان رضوانه و پدر و مادرش هستند. در این داستان دختر بهانه پدر را می‌گیرد و با یادآوری خاطرات گذشته دلتنگ پدر می شود که چگونه با پدرش قایم باشک‌بازی می‌کرد و در اتاق او پنهان می‌شد.

این نشست با هدف تکریم و حفظ یاد و نام شهدای مدافع حرم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آستانه روز جهانی قدس برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها