چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
تخصیص اعتبارات ویژه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌شمالی به کتابخانه‌ها

خراسان شمالی- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: در تخصیص اعتبارات ویژه به حوزه کتابخانه‌های عمومی استان نگاه ویژه خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد، مرتضی بهزادفر ظهر چهارشنبه در دیدار نوروزی با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد: با توجه به مشکلات اعتباری حوزه کتابخانه‌ها اولویت با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی است.

وی گفت: گزارش جامعی از وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام کتابخانه‌ای استان با محوریت میزان پیشرفت فیزیکی ارائه شود.

بهزادفر اظهار کرد: پروژه‌های نیمه تمام دقیق بررسی و با توجه به جمعیت بهره‌ور ارائه تا ضمن بررسی وضعیت پروژه‌های دارای اولویت در تخصیص اعتبارات در سال جدید نگاه ویژه‌ای به این حوزه صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: سیاست کلان دولت در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالا بوده است و اولویت با پروژه‌های عمرانی است.

در ادامه مهدی آریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی در این دیدار گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان خراسان شمالی ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تجهیز پروژه‌های کتابخانه‌ای استان اختصاص داده شده است.

وی اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کتابخانه‌ای استان مستلزم نگاه ویژه مسئولان ملی و استانی است، چرا که بعضی از کتابخانه‌های عمومی استان در سال‌های دور کلنگ زنی شده اما تاکنون پیشرفت قابل توجهی نداشته‌اند.

آریان در پایان این دیدار به بیان مشکلات اعتباری حوزه کتابخانه‌های عمومی استان پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها