سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
تلاش برای کشف قهرمانی درونی نوجوانان با فعالیت کتاب محور

هرمزگان - مدیر مرکز فرهنگی هنری گلشهر بندرعباس گفت: با فعالیت کتاب محور و مسئولیت دهی در امور، در پی رسیدن به قهرمانی درونی نوجوانان هستیم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، فاطمه تقی‌زاده در حاشیه ویژه برنامه تخم مرغ های رنگی با حضوراعضای نوجوان، در مرکز فرهنگی هنری گلشهر بندرعباس، تاثیر مطالعه کتاب و همچنین واگذاری مسئولیت به نوجوانان، این دو عامل را از عوامل اصلی رسیدن به قهرمانی درونی در نوجوانان دانست.

وی همچنین بیان کرد: این دورهمی‌های خودمانی ویژه نوجوان برای است که فضای عاطفی، فکری مناسب با تاکید بر رشد خلاقیت و شادی درونی در اختیار نوجوانان قرار گیرد و قطعاً یاری گر آن‌ها برای کسب هویت، خودباوری و رسیدن به قهرمانی درونی آن‌ها خواهد شد.

تقی زاده ادامه داد: این ویژه برنامه با هدف ایجاد یک روز شاد و به یادماندنی در آخرین روزهای پایانی سال با حضور اعضای نوجوان و برخی از والدین آن‌ها برگزار شد.

مدیر مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلشهر بندرعباس افزود: این برنامه کاملاً نوجوان محور برگزار و تمام فعالیت‌های این ویژه برنامه توسط خود نوجوانان مدیریت شد.

این کنشگر فرهنگی اضافه کرد: در این برنامه نخست نوجوانان با شرکت در کارگاه تخم مرغ‌های رنگی با تکنیک نقاشی روی تخم مرغ های سفالی، تخم مرغ هفت سین ۱۴۰۳ را رنگ آمیزی کردند.

فاطمه تقی‌زاده ادامه داد: سپس سفره افطار را که توسط نوجوانان تدارک دیده شده بود چیدند. بعد از خواندن نماز و صرف افطار و خواندن نماز جشن بهار با فعالیت های شعرخوانی، شاهنامه خوانی، خاطره گویی از روزهای خوب کانون، بحث و گفت‌وگو کردند و در پایان نیز اعضا در کنار سفره هفت سین عکس یادگاری گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها