سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
۲ کتابخانه سیار به‌زودی در هرمزگان افتتاح می‌شود

هرمزگان - مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: ۲ کتابخانه سیار به‌زودی در هرمزگان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، پروین پشت‌کوهی در نشست مشترک با موضوع ارزیابی عملکرد یکساله با حضور معاون و کارشناس ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بیان کرد: هرمزگان در شاخص‌های عمومی در سطح کشور رتبه ۴ دارد؛ که بخشی از آن به حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی برمی‌گردد.

وی افزود: هرمزگان ۱۶ مرکز ثابت دارد که در آنها متناسب با علاقه اعضا از بین ۶۰ فعالیت، فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری خاصی انتخاب و برگزار می‌شود.

پشت‌کوهی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۲ کتابخانه سیار فعال داریم و ۲ مرکز سیار دیگر به زودی افتتاح می‌شوند، ادامه داد: مراکز سیار، خودروهایی هستند که قفسه بندی شده و کتاب‌ها در آن‌ها قرار داده می‌شوند. این مراکز به مناطق محروم می‌روند و در مساجد، مدارس و یا مکان‌های مشخص برنامه اجرا می‌کنند.

مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان خاطرنشان کرد: کتاب‌های کانون در موضوعات مختلف علمی، داستان، شعر و… در گروه سنی کودک و نوجوان است.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این نشست نیز گفت: مربیان کانون با قشری از جامعه ارتباط دارند که در حال رشد هستند و می‌توانند باعث رشد فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان شوند.

حمید دولتی اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه، سالیانه در دو بخش شاخص‌های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت ارزیابی عملکرد و کارگروه توسعه مدیریت کانون پرورش فکری ادامه داد: کانون برای ارزیابی عملکرد باید از کارکنان خودش شروع کند؛ و در این راستا باید از کسانی که فعالیت‌شان باعث پیشرفت شده، تقدیر کرد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه و بودجه تصریح کرد: ما در سازمان فعالیت‌هایی در زمینه فرهنگی و اجتماعی در استان و کشور انجام می‌دهیم؛ و خواهان ارتباط دو سویه با کانون نیز هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها