سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ میزبان مردم هستند

کرمانشاه- با فعالیت ۶ باب کتابخانه در استان کرمانشاه، کتابخانه‌های عمومی این استان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ میزبان مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه، همزمان با فرارسیدن عید نوروز و سال ۱۴۰۳ هجری شمسی به منظور ارائه خدمات کتابخانه‌ای به مخاطبان و مسافران نوروزی و بهره‌برداری اعضا از فرصت تعطیلات برای آمادگی شرکت در آزمون‌ها تعدادی از کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در این ایام فعال خواهند بود.

بر این اساس در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ در مجموع ۶ باب کتابخانه عمومی در سطح استان در خدمت علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

در استان کرمانشاه کتابخانه عمومی شهید مطهری در منطقه پنج آبادانی مسکن و شهید بهشتی در بلوار شهید بهشتی، کتابخانه سید طاهر هاشمی در شهرستان روانسر، کتابخانه عمومی ابن سینا در شهرستان صحنه؛ کتابخانه علامه مجلسی در شهرستان سنقروکلیایی، کتابخانه امام خمینی (ره) آماده ارائه خدمات فرهنگی به هم وطنان عزیز هستند.

لازم به ذکر است؛ فهرست کتابخانه‌های فعال استان کرمانشاه و سراسر کشور در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و ساعات کاری آنها را می‌توانید در سایت www.iranpl.ir ببینید و از طریق سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی به نشانی www.samanpl.ir به موقعیت آنها دسترسی پیدا کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها