دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
توجه به همه جریان‌های ادبی کشور به ارتقا جایگاه شبکه کتاب کمک می‌کند

نرگس فرجاد امین معتقد است، شبکه کتاب، با پوشش دادن همه جریان‌های ادبی کشور مسیر بهتری خواهد پیمود.

نرگس فرجاد امین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره رسانه‌های تخصصی ازجمله شبکه کتاب بربهبود وضعیت نشر بیان کرد: هر اقدام تخصصی برای ترویج کتابخوانی در کشور قطعاً تاثیری چند برابر تبلیغات ژورنالیستی دارد، چراکه تمامی گروه‌های اجتماعی و نه فقط بخشی از مخاطبان عام را در نظر دارد. اگر از ابزارها و راهبردهای مختلف برای این معرفی‌ها استفاده شود، بسیار موثرتر خواهد بود.

وی برمعرفی بیشتر شبکه کتاب تاکید کرد و گفت: این شبکه باید در وهله اول خودش را بیشتر به مخاطبان معرفی کند تا بعد بتواند دنیای ادبیات را به آن‌ها معرفی کند؛ بنابراین حضور گسترده و فعال در فضای مجازی را پیشنهاد می‌کنم. با توجه به تجربه‌های خودم فکر می‌کنم تولید آیتم‌های اینفوگرافی، معرفی آثار ادبی برای این گروه سنی هم جذاب و هم تشویق‌کننده خواهد بود.

نویسنده کتاب «مثل شیشه مثل سفال» به حضور نویسندگان حرفه‌ای ادبیات در شبکه کتاب به‌عنوان یکی از راهکارهای جذب مخاطب اشاره و بیان کرد: برنامه‌های گفت‌وگومحور با حضور حرفه‌ای‌های ادبیات باشد نه اینکه صرفاً از سلبریتی‌ها در برنامه‌ها استفاده شود.

فرجاد امین درباره آینده شبکه کتاب و ارتقا این شبکه گفت: با پوشش دادن همه جریان‌های ادبی کشور مسیر بهتری خواهد پیمود.

به گزارش ایبنا؛ فرجاد امین، دانشجوی دکتری زبان و ادبیات فارسی است و روی به داستان‌نویسی آورده است. «مثل شیشه مثل سفال» و «ستاره‌ها هم می‌میرند» برنده جایزه حبیب غنی‌پور، ازجمله رمان‌های نرگس فرجاد امین است که انتشارات نیستان منتشر کرده است؛ علاوه بر این او دبیر بخش رمان انتشارات خط مقدم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها