دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
مراکز برتر کانون پرورش فکری در امانت کتاب و عضویت اعضا معرفی شدند

هرمزگان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: مراکز برتر در امانت کتاب و عضویت اعضا معرفی شدند.

پروین پشتکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از گردهمایی فصل زمستان مسئولین مراکز فرهنگی هنری کانون استان و معرفی مراکز برتر در امانت کتاب و عضویت اعضا خبر داد.

وی ادامه داد: در این گردهمایی، از سمیه اسلامی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری کوی پلیس، سید حمیده حسینی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری پارک لاله، مریم قنبری مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری پستی بندرعباس، با بیشترین رشد امانت کتاب و عضویت نسبت به سال قبل تقدیر بعمل آمد.

مدیرکل کانون هرمزگان نیز اضافه کرد: از فاطمه تقی زاده مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری گلشهر بندرعباس و فاطمه غفاری سروستانی مرکز فرهنگی هنری مجتمع آفرینش با رتبه برتر در امانت کتاب و عضویت اعضا قدردانی شد.

پشتکوهی افزود: همچنین در این گردهمایی از طاهره مسافری کارشناس ادبی، فاطمه غلامزاده کارشناس مسئول فرهنگی هنری، خدیجه حاجی زاده و راحله حاجی نیا مربیان ادبی کانون هرمزگان به پاس شرکت در جشنواره از ایده تا اجرا تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، پنجمین‌دوره جشنواره از ایده تا اجرا به‌منظور نونگری در طرح و اجرای فعالیت‌های پربارِکارگاه‌های تخصصی ادبی و مکاتبات با اعضا، در سطح کشوری در استان سمنان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها