چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
سفر با تور ترکیه در نوروز فقط به قیمت ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان

پیش روی شما یک گزینه عالی یعنی تور ترکیه زمینی است که با اقامت در هتل‌های خوب این کشور همراه است. این تور شامل سفر به شهرهای مختلف من جمله تور ازمیر یا وان است. ارزان‌ترین قیمت تور ترکیه را با تورهای زمینی ویژه نوروز تجربه کنید. همراه ما باشید تا درباره این تور اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار دهیم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ پیش روی شما یک گزینه عالی یعنی تور ترکیه زمینی است که با اقامت در هتل‌های خوب این کشور همراه است. این تور شامل سفر به شهرهای مختلف من جمله تور ازمیر یا وان است. ارزان‌ترین قیمت تور ترکیه را با تورهای زمینی ویژه نوروز تجربه کنید. همراه ما باشید تا درباره این تور اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار دهیم.

عید امسال را با ۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان به ترکیه سفر کنید! شاید تصور کنید سفر با این مبلغ به ترکیه غیرممکن است؛ اما باید بگوییم که با آفرهای ویژه تور وان ترکیه می‌توانید سفری ارزان و عالی را به این کشور تجربه نمایید. سفری که شروع قیمت آن از ۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان است. کاهش هزینه‌های سفر کار دشواری نیست وقتی با تورهای لحظه آخر به کشور ترکیه سفر کنید. پیش روی شما یک گزینه عالی یعنی تور ترکیه زمینی است که با اقامت در هتل‌های خوب این کشور همراه است. این تور شامل سفر به شهرهای مختلف من جمله تور ازمیر یا وان است. ارزان‌ترین قیمت تور ترکیه را با تورهای زمینی ویژه نوروز تجربه کنید. همراه ما باشید تا درباره این تور اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار دهیم.

پکیج‌های تور ترکیه ویژه نوروز؛ شروع قیمت از ۵.۵۰۰.۰۰۰!

اگر به دنبال سفری ارزان به ترکیه هستید، پیشنهاد می‌کنیم پکیج‌های ارزان قیمت تور ترکیه ویژه نوروز را رزرو نمایید. با ۵ میلیون تومان حتی سفرهای داخلی نیز امری محال به نظر می‌رسد. با این حال لحظه آخر برای مسافرانی که به دنبال سفری مقرون به صرفه هستند، این پکیج‌ها را در نظر گرفته است. پکیج‌های نوروزی آفردار این آژانس گردشگری شامل تور وان ترکیه و تور ازمیر هستند که به صورت زمینی و امکانات خوب برگزار می‌شوند. اطلاعات این پکیج‌ها در جدول زیر قابل مشاهده است:

نوع تور

آژانس برگزارکننده

تاریخ حرکت

ساعت حرکت

ساعت برگشت

تعداد روزهای اقامت

هتل

تور زمینی وان نوروز با اتوبوس معمولی

وینا کوچ جهان

۲۸ اسفند تا ۳ فروردین

هر شب ساعت ۲۰:۰۰

۶ صبح

۳ شب

Hotel Tabriz

تور زمینی وان نوروز با اتوبوس ۲۵ نفره VIP

فرجام پرواز

۲۹ اسفند تا ۴ فروردین

هر شب ساعت ۲۰:۰۰

۱ شب

۳ شب

Hotel Tabriz

آیا تور ارزان ویژه نوروز ترکیه کیفیت پایینی دارد؟

سفر با تور ترکیه در نوروز فقط به قیمت ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان

به طور کلی تورهای ارزان قیمتی که به مقصد ترکیه برگزار می‌شود امکانات محدودتری نسبت به تورهای هوایی و گران قیمت دارد؛ اما این به معنای بد بودن کیفیت تورها نیست. تور ترکیه ویژه نوروزی که در لحظه آخر با قیمت زیر ۶ میلیون تومان برگزار می‌شود همه خدمات یک تور معمولی را داراست. خدمات این تور شامل بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل و بیمه مسافرتی است. توجه کنید که برای گشت شهری، تفریح و خورد و خوراک باید مبلغ کافی داشته باشید. از آنجایی که این تورها دارای هتل ۲ ستاره هستند پس نمی‌توان گفت کیفیت پایینی دارند بلکه کیفیت آن‌ها در حد یک تور معمولی و مقرون به صرفه و خوب است.

برای سفر نوروزی به ترکیه با آفرهای ویژه لحظه آخر به چقدر بودجه نیاز داریم؟

مقدار بودجه بستگی به خودتان دارد. در واقع نوع تفریحات و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید، نوع رستوران‌هایی که برای خورد و خوراک در نظر دارید، حمل و نقل و ترددهای شما در سطح شهر و… در هزینه سفر تاثیرگذار است؛ بنابراین می‌توانید انتخاب کنید که یک سفر کاملاً اقتصادی داشته باشید و یا بیشتر هزینه کنید؛ اما در کل میانگین هزینه‌ها و مبلغی که باید همراه داشته باشید را در ادامه آورده‌ایم:

اقامت

هتل ۱ ستاره: ۳۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰ تومان

هتل ۲ ستاره: ۵۰۰,۰۰۰ تا ۸۰۰,۰۰۰ تومان

هتل ۳ ستاره: ۸۰۰,۰۰۰ تا ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

هتل ۴ ستاره: ۱,۲۰۰,۰۰۰ تا ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هتل ۵ ستاره: ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان به بال

غذا

رستوران: ۱۰۰,۰۰۰ تا ۳۰۰,۰۰۰ تومان

فست فود: ۵۰,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰ تومان

تفریحات

سوغات

پوشاک: ۵۰۰,۰۰۰ تا ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

خوراکی: ۱۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰ تومان

حمل و نقل

تاکسی: ۱۰.۰۰۰ تا ۲۰.۰۰۰ تومان

برای رزرو تور ترکیه ۵.۵۰۰.۰۰۰ تومانی همین حالا اقدام کنید!

فرصت طلایی سفر نوروزی به ترکیه با قیمتی مقرون به صرفه و باورنکردنی را از دست ندهید! در آژانس گردشگری لحظه آخر می‌توانید تور وان ترکیه یا تور ازمیر را به صورت آنلاین و با قیمت پایین خریداری کنید. این مجموعه از طریق همکاری با آژانس‌های معتبر در حوزه گردشگری، قیمت تور ترکیه را به حداقل رسانده است تا بتوانید یک سفر ارزان اما هیجان‌انگیز به این کشور داشته باشید. جهت رزرو این تور به سایت لحظه آخر مراجعه نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها