دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
نخستین رویداد کودک و شاهنامه در مشهد برگزار شد

خراسان‌رضوی - نخستین رویداد «کودک و شاهنامه» با هدف ترغیب دانش‌آموزان به انس و آشنایی با شخصیت‌های شاهنامه و ارتقای حس میهن‌دوستی کودکان در سالن ورزشی شهدای تاکسیرانی مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، نخستین رویداد «کودک و شاهنامه» با هدف ترغیب دانش‌آموزان به انس و آشنایی با شخصیت‌های شاهنامه و میهن‌دوستی در سالن ورزشی شهدای تاکسیرانی مشهد واقع در توس ۳۹ در حال برگزاری است.

این رویداد که به همت معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برای مقاطع چهارم، پنجم و ششم دبستان طرح ریزی شده و در حال برگزاری است، شامل شاهنامه‌خوانی، نمایش، اوریگامی، قصه‌گویی و کارگاه‌های آموزشی است تا با روش‌های خلاقانه و جذاب مفاهیم اخلاقی شاهنامه را برای کودکان نهادینه کند.
 

نخستین رویداد کودک و شاهنامه در مشهد برگزار شد


در این رویداد اجتماعی و فرهنگی همچنین غرفه‌های مختلفی با موضوعات بازی، اوریگامی و کاردستی، ماسک سازی، غرفه ادبی هنری، هوش فضایی، دنیای دیجیتال و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان در نظرگرفته شده است.

نخستین رویداد «کودک و شاهنامه» تا ۱۷ اسفند ماه، از ساعت ۹ صبح تا ۱۹:۳۰ در سالن ورزشی شهدای تاکسیرانی مشهد واقع در توس ۳۹ میزبان علاقه‌مندان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها