یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
«به آسمان نگاه کن» منتشر شد

«به آسمان نگاه کن» خاطرات رهبر مقظم انقلاب آیت‌الله العظمی خامنه‌ای از شهیدان انقلاب و دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «به آسمان نگاه کن» شامل خاطرات رهبر مقظم انقلاب آیت‌الله العظمی خامنه‌ای از شهیدان انقلاب و دفاع مقدس است؛ که گروه تحقیق انتشارات خط مقدم به نگارش آن پرداخته است.

آیت‌الله‌العظمی سید علی خامنه‌ای، از سال‌های نوجوانی و جوانی در اتفاقات و حوادث انقلابی و مبارزاتی حضور داشتند؛ اما شاید یکی از زیباترین لحظه‌های این تاریخ و این زندگی؛ همراهی شهیدان با ایشان است که خود اسوه بودند و نقش‌های بزرگی را ایفا کرده‌اند. و این؛ لحظه‌های تاریخی را زیباتر می‌کند. در کنار این، سه نقطه‌ی پرهیجان را در زندگی و خاطرات ایشان می‌بینید که همگی عجین با نام شهدا است؛ یکی آغاز مبارزات در دهه ۳۰ که شروع شکل‌گیری تفکر مبارزاتی ایشان است. دوم روزهای منتهی به پیروزی انقلاب که ایشان همراه شهیدان بهشتی و باهنر، شب‌های هیجان‌انگیزی را در برنامه‌ریزی و انتظار پیروزی می‌گذراندند. سوم روزهای جنگ تحمیلی است که این دوران نیز سراسر عجین با نام شهدای عزیزی است که جانانه از اسلام و ایران دفاع کردند. لذا زندگی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پر از لحظه‌های همراهی با شهیدان است. که شنیدن از این شهیدان، آن هم در بیان رهبر عظیم‌الشأن انقلاب لطف دیگری دارد.

در کتاب «به آسمان نگاه کن» ضمن خواندن از این شهیدان، از تاریخ حوادث مختلف انقلاب از سالهای دهه ۳۰ به بعد نیز می‌خوانیم. این کتاب از سال ۸۷ از طریق منابع گوناگون نوشتاری، دیداری و شنیداری جمع‌آوری شده است.

انتشارات خط مقدم کتاب «به آسمان نگاه کن» را در ۴۸۳ صفحه و با قیمت ۲۸۰ هزاتومان منتشر کرده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها