چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
ترجمه دو رمان در بازار کتاب

ترجمه رمان‌های «هرگز دروغ نگو» نوشته فریدا مک‌فادن و «سلام زیبا» اثر آن ناپولیتانو منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رمان «هرگز دروغ نگو» نوشته فریدا مک‌فادن با ترجمه رضا اسکندری‌آذر راهی بازار کتاب شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: «تازه عروس و دامادی به نام‌های تریشا و ایثن، به‌دنبال خرید خانه رؤیایی‌شان هستند. اما وقتی برای بازدید از عمارت دورافتاده‌ای می‌روند که زمانی به دکتر آدرین هیل، روان‌شناس نامداری که چهارسال قبل مفقود شده، تعلق داشته، به دلیل بارش برف و بوران در عمارت گیر می‌افتند و حالا باید تا پایان بوران در این خانه مرموز سر کنند. اما دیری نمی‌گذرد که اتفاقات عجیبی شروع به رخ دادن می‌کنند.»

فریدا مک‌فادن پزشک متخصص در زمینه آسیب‌های مغزی است و پرفروش‌ترین رمان‌های رازآلود و تریلرهای روان‌شناختی را در کارنامه خود دارد. او به همراه خانواده و گربه سیاهش در یک خانه سه‌طبقه با قدمت یک قرن، مشرف به اقیانوس زندگی می‌کند. راه‌پله‌های این خانه با وزن هر قدم جیرجیر و ناله می‌کنند و هرچه در این خانه فریاد بزنید، صدایتان به جایی نمی‌رسد. مگر اینکه خیلی خیلی بلند فریاد بزنید.

نشر آموت اخیراً این اثر را در ۳۰۸ صفحه با شمارگان ۵۵۰ نسخه و قیمت ۱۹۹ هزار تومان عرضه کرده است.

همچنین رمان «سلام زیبا» نوشته آن ناپولیتانو با ترجمه ساره خسروی منتشر شده است. در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: «آیا عشق می‌تواند یک انسان شکست‌خورده را به زندگی برگرداند؟ ویلیام واترز در خانه‌ای بزرگ شد که به خاطر یک فاجعه غرق سکوت شده بود، جایی که والدینش به سختی طاقت نگاه کردن به او را داشتند، چه برسد به اینکه دوستش داشته باشند. وقتی با جولیا پاداوانویِ باروحیه و جاه‌طلب آشنا می‌شود، گویی جهان اطرافش نورانی و دگرگون می‌شود. جولیا، برعکس ویلیام، در خانواده‌ای پرجمعیت و پرشور بزرگ شده است. او و سه خواهرش جدایی‌ناپذیر هستند: سیلوی رویاپرداز خانواده است که همیشه سرش داخل کتاب است. سیسلیا هنرمندی است با روحی آزاد، و اِمِلین با صبوری از همه‌شان مراقبت می‌کند. خانواده جولیا با خوشحالی ویلیام را در محفل گرم خود می‌پذیرند. اما تاریکی گذشته ویلیام، نه تنها برنامه‌های جولیا را که با دقت برای آینده‌شان سازماندهی شده، به خطر می‌اندازد، بلکه پیوند تزلزل‌ناپذیر خواهران را هم خدشه‌دار می‌کند. نتیجه، یک شکاف خانوادگی فاجعه‌بار است که زندگی آن‌ها را برای نسل‌ها تغییر می‌دهد. آیا وفاداری که زمانی آن‌ها را به هم پیوند داده بود، به اندازه‌ای قوی خواهد بود که در مواقع مهم آن‌ها را دوباره به هم نزدیک کند؟»

آن ناپولیتانو متولد ۱۹۷۱، نویسنده کتاب ادوارد عزیز است که فوراً به پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز تبدیل شد. او دارای مدرک ارشد هنرهای زیبا از دانشگاه نیویورک است و سابقه تدریس واحد داستان‌نویسی در کالج هنرهای زیبای بروکلین، دانشگاه نیویورک و کارگاه نویسندگان گوتام را در کارنامه دارد. او با همسر و دو فرزندش در بروکلین زندگی می‌کند.

نشر آموت اخیراً این رمان را در ۵۲۰ صفحه با شمارگان ۵۵۰ نسخه و بهای ۳۵۰ هزار تومان عرضه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها