چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
بازار کتاب خراسان رضوی در دهه فجر رونق می‌گیرد

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: بازار کتاب هم‌زمان با دهه فجر رونق خواهد گرفت زیرا کتاب‌فروشی‌های خراسان رضوی که عضو سامانه «بازار کتاب» هستند هم‌زمان با سراسر کشور، طرح فروش یارانه‌ای حضوری را اجرا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، بی‌بی‌فاطمه حسینی اظهار کرد: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲، بازار کتاب هم رونق خواهد گرفت و طرح فروش یارانه ای حضوری اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول یارانه کتاب هستند که در این طرح به خریداران برای خرید حضوری یا غیرحضوری از کتابفروشی‌های سراسر کشور تا سقف خرید ۴۰۰ هزار تومان ۲۵ درصد یارانه (تخفیف) خرید کتاب تعلق می‌گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: کتاب خوانان زیر ۱۸ سال نیز می‌توانند از این یارانه بهره‌مند شوند؛ همچنین این یارانه به کسانی که پیش از این در سامانه «بازار کتاب» همه یا بخشی از یارانه سال جاری خود را مصرف کرده‌اند نیز تعلق می‌گیرد.

وی در تشریح نحوه خرید بیان کرد: خریداران برای خرید حضوری یا غیرحضوری لازم است در سامانه «بازار کتاب» به نشانی bazarketab.ir ثبت‌نام کرده و پنل کاربری ایجاد کنند. در خرید حضوری، کتابفروشان نیز می‌توانند برای خریداران ثبت‌نام اولیه انجام دهند اما پیشنهاد می‌شود خریداران به منظور سهولت و سرعت بیشتر پیش از اقدام به خرید شخصاً نسبت به ایجاد پروفایل کاربری اقدام کنند.

حسینی ادامه داد: فهرست و مشخصات کتابفروشی‌های عضو سامانه و دارای فروش حضوری در نشانی bazarketab.ir قابل مشاهده هستند.

به گزارش ایبنا؛ شعب پاتوق کتاب در سراسر استان، کتابشهر، شعب به‌نشر، مرکز فرهنگی ولیعصر، کتاب‌رسان و بسیاری دیگر از کتابفروشی‌های استان عضو سامانه بازار کتاب هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها