چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
دوازدهمین رویداد کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی به میزبانی ایلام برگزار شد

ایلام- دوازدهمین رویداد ملی کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، با عنایت به برگزاری «همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دوازدهمین رویداد کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام در کتابخانه مرکزی برگزار شد.

سیدباقر میرعبداللهی، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، امین رستم نیا، مخترع و مشاور کسب و کار، زینب جمشیدی، دانش آموخته علم اطلاعات و دانش شناسی در این رویداد به سخنرانی پرداختند.

این رویداد با حضور سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، امین دوست‌محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، جمیل شوهانی، مدیرکل دفتر امور هماهنگی، سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، محمدرضا ولی‌زاده، رئیس پارک علم و فناوری استان، مجید ولی‌زاده، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از کتابداران و فعالان کسب‌وکار برگزار شد.

دوازدهمین رویداد کسب‌وکار در کتابخانه‌های عمومی به میزبانی ایلام برگزار شد

در پایان این رویداد، حاضران در جلسه از نمایشگاه دستاوردهای فعالان کسب‌وکار کوچک و خانگی که در کتابخانه مرکزی برپا شده بود، بازدید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها