دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
«محفل شعر بانوان» در کرج برگزار می‌شود

البرز - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری «محفل شعر بانوان» هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با حضور شاعران نامی کشوری و استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، سعید جابری انصاری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در راستای برگزاری سلسله شب‌های شعر فجر، هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر با عنوان «محفل شعر بانوان» با حضور شاعران نامی در روز سه شنبه دهم بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد.

جابری انصاری ادامه داد: استان البرز با داشتن ادیبان و شاعران برجسته، آمادگی برگزاری مرحله نهایی هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر را داشته که به همین منظور درخواست خود را به دبیرخانه این جشنواره اعلام کردیم و مقرر گردیده این جشنواره در البرز برگزار گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز همچنین گفت: این برنامه فرهنگی با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، خانه کتاب و ادبیات ایران و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار می گردد.

جابری انصاری اضافه کرد: از همه هنرمندان، فرهیختگان و ادیبان دعوت به‌عمل می آید تا در این مراسم فرهنگی شرکت کنند.

«محفل شعر بانوان» در کرج برگزار می‌شود

در این محفل شاعرانی چون مریم آریان، صامره حبیبی، سیده کبری حسینی بلخی، طیبه شامانی، الهام صفالو، پروانه علیپور، رباب کلامی، حسنا محمدزاده، نغمه مستشارنظامی، عالیه مهرابی، الهام نجمی و فریبا یوسفی حضور دارند و برای حاضران شعرخوانی می‌کنند.

شرکت در این محفل برای همگان آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند در زمان تعیین شده در نشانی البرز، کرج، مابین چهارراه طالقانی و میدان سپاه، اول جهانشهر، تالار شهیدان نژادفلاح، سالن ملاصدرا حضور بهم رسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها