یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
«ژرفا» انسان ذوابعادی است

قم – یک شاعر پیشکسوت درباره سیدابوالقایم حسینی ژرفا، گفت: «ژرفا» انسان ذوابعادی است.

جواد محقق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، از اوایل دهه ۶۰ دوستی و آشنایی ما اتفاق افتاد. شناختی که من از ایشان دارم به بیان ساده نیست و فرصت زیادی را می‌طلبد. ایشان از همان سال‌ها که یادم است هم تسهیلات حوزوی را در قم و دانشگاهی را در تهران ادامه می‌دادند و در رفت و آمد بودند.

وی ادامه داد: استاد ژرفا در عین حال همکاری با مطبوعات داشتند و در کنار همه این‌ها به آموختن انواع و اقسام نیازمندی‌های ادبی و هنری از شعر و موسیقی گرفته تا فعالیت‌های دیگر می‌پرداختند.

این شاعر پیشکسوت تصریح کرد: در کنار این‌ها چون ایشان برای مطبوعات و مجلات، شعر و مقاله و یادداشت و گزارش و مصاحبه تهیه می‌کرد، شاگردانی را هم پرورش می‌داد و دست دوستان جوان‌تر را می‌گرفت.

محقق اضافه کرد: ایشان مجموعه کم نظیری هستند و داشتن چنین شخصیتی برای هر مدیری در هر مجموعه‌ای جز آرزوهای دست نیافتنی یا کمتر دست یافتنی است.

وی تاکید کرد: انسانی ذوابعادی که مجموعه‌ای از توانمندی‌ها را در خود دارد و در عین حال بدون چشم داشت و هیاهو به این کارها بپردازد، این همان چیزی است که سلوک اخلاقی و رفتاری ایشان را شکل داده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها