شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
مسابقات کتابی و محافل قرآنی در خراسان شمالی به همت کانون‌های مساجد

خراسان شمالی- مدیرکل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: همزمان با برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سراسر استان خراسان شمالی، مسابقات کتابی و محافل قرآنی در مساجد در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام حبیب الله پاکدامن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برنامه‌های متنوعی را برای سپری کردن اوقات فراغت معتکفان در سراسر استان خراسان شمالی پیش‌بینی کرده است که مسابقات کتابی و محافل قرآنی، نشست‌های کتابخوانی و … از جمله این برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: مسابقه کتابخوانی از کتاب «حکمت‌های نهج‌البلاغه» برای آشنایی نوجوانان و جوانان با آموزه‌های امیر مومنان یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی اجرایی است.

پاکدامن عنوان کرد: نشست کتابخوانی طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم همزمان با نشست کتابخوانی در این محافل برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با اشاره به حضور پررنگ دانش‌آموزان در ایام اعتکاف در مساجد گفت: نشست‌ها و محافل قرآنی از جمله برنامه‌های دیگری است که با توجه به زمان معتکفان برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

پاکدامن با اشاره به فعالیت کانون نسیم رحمت در ایام اعتکاف عنوان کرد: میزبانی از اعتکاف خانوادگی توسط فعالان کانون نسیم رحمت مسجد امام حسن عسگری (ع) در بجنورد برای اولین بار و راه‌اندازی پویش خرید «نهج‌البلاغه» و برگزاری نشست‌های فرهنگی نهج‌البلاغه خوانی و تلاوت قرآن از برنامه‌های این کانون است.

وی گفت: همچنین نمایشگاه کتابی در ایام اعتکاف برای معتکفان برگزار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها