سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
۱۳ داور برگزیده جشنواره هدهد سفید در استان فارس معرفی شدند

فارس- مرحله استانی دومین دو سالانه جشنواره هدهد سفید در استان فارس با رقابت کتابخوانان فارس و معرفی ۱۳ داور برگزیده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، مرحله استانی دومین دو سالانه جشنواره هدهد سفید در استان فارس، ظهر سه‌شنبه با رقابت ۳۹ کتابخوان حرفه‌ای فارس در آستان مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

در اختتامیه این مراسم از ۱۳ برگزیده این رویداد قدردانی شد.

علیرضا رحمانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و مشارکت‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس در این مراسم با اشاره به اینکه مشارکت اعضای کتابخانه‌ها و کتابداران و کارشناسان فارس در جشنواره هدهدسفید چشمگیر بوده است، گفت: ۱۱۵ کتابدار و کارشناس کتابخانه‌های عمومی استان و ۷۲ عضو کودک و نوجوان در مرحله نخست این جشنواره شرکت کردند که از این میان ۵۰ نفر برای مرحله استانی برگزیده شده اند.

وی اضافه کرد: امروز در این رقابت ۳۹ نفر به صورت آزمون کتبی و مسابقات ببین و بگو، ادا بازی و فوری بچین که سئوالات و بازی‌ها از ۶۰ کتاب مرحله نهایی آماده شده بود، به صورت حضوری به رقابت پرداختند که از این میان ۱۳ نفر امروز برگزیده شده اند؛ برگزیدگان این مراسم مدال نقره ای جشنواره هدهد سفید را دریافت می کنند و برای رقابت در کسب مدال زرین به مرحله نهایی راه می یابند.

به گزارش ایبنا؛ در پایان، ۱۳ برگزیده مرحله استانی جشنواره هدهد سفید معرفی شدند و جوایز خود را دریافت کردند. به این ترتیب در بخش رده سنی کودک هانیتا روشندل از اقلید، هلیا صادقی از نی ریز، پارمیدا پردل از فسا، زهرا رحیمی از لامرد و علیرضا نیکبخت از اقلید برگزیده شدند.

همچنین سنا محبی از فسا، مبینا بازیگر از اقلید، فاطمه بهار صمصامی از نی ریز، فاطمه لطیف از شیراز و شیوا هوشنگ از کازرون برگزیدگان بخش نوجوان این رویداد بودند.

در بخش کتابدار کارشناس نیز سوسن دهقانی مسئول کتابخانه جمشید صداقت کیش آباده، سجاد اولیایی کتابدار کتابخانه زنده‌یاد سعید قربانی سورمق آباده و الهام خداوکیل کارشناس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کازرون به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها