سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
مازندران میزبان مرحله استانی دومین جشنواره هدهد سفید است

مازندران-مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از برگزاری مرحله استانی جشنواره دوسالانه هدهد سفید در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری، سکینه خاتون مهدیان‌پور در حاشیه برگزاری مرحله استانی دومین دوسالانه جشنواره هدهد سفید، اظهار کرد: جشنواره دوسالانه هدهد سفید، طرحی است که نهاد کتابخانه‌های عمومی برای معرفی و شناسایی کتاب‌های پرمخاطب حوزه کودک و نوجوان اجرا و برگزار می‌کند.

وی افزود: کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه‌های عمومی و کارشناسان خبره که به این حوزه علاقه‌مند هستند در بازه زمانی مشخص به داوری کتاب‌هایی می‌پردازند که در طول یک سال گذشته در کتابخانه‌های عمومی پرمخاطب بوده‌اند و اسامی این کناب‌ها توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی اعلام شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی پس از ارزیابی‌های اولیه توسط تیم داوری، لیست نفرات برتر راه یافته به مرحله استانی را اعلام می‌کند.

مهدیان‌پور تصریح کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران از صبح سه‌شنبه، میزبان مرحله استانی این جشنواره است.

وی ادامه داد: در این مرحله، داوری در سه بخش کودک، نوجوان و کتابداران به صورت حضوری و به اشکال مختلف در حال برگزاری است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران، گفت: در نهایت پنج منتخب در حوزه کودک، پنج منتخب در حوزه نوجوان و سه منتخب در حوزه داوران کتابدار معرفی می‌شوند که به نشان نقره‌ای داوران برتر دست پیدا می‌کنند و برای کسب نشان طلایی کشوری به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارشین گودرزی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    بسیار عالی بود ،و خیلی خوشحال شدم که در جمع دوستان کتابخوان بودم،امیدوارم چنین برنامه هایی بیشتر در سطح استان برگزار بشه.از همه دست اندرکاران این برنامه هم سپاسگزارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها