دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
محفل شعر بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - محفل «شعر بوشهر» از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر با حضور شاعران و چهره‌های شناخته شدۀ عرصۀ شعر کشور در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، در این محفل علیرضا قزوه، دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر و برخی از شاعران مطرح کشوری و استانی نظیر مصطفی محدثی خراسانی، صادق رحمانی، سعید یوسف‌نیا، محمود حبیبی کسبی، حسین دارند، محمدرضا احمدی‌فر، علی هوشمند، حیدر منصوری، تقیه زنگنه و فاطمه میرزایی در بوشهر به شعرخوانی می‌پرازند.

این برنامه ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه سه‌شنبه، سوم بهمن‌ماه جاری در سالن علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان بوشهر برگزار می‌شود و شرکت در آن برای همگان آزاد است. این محفل به‌صورت زنده از تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی ketab.tv پخش می‌شود.

به گزارش ایبنا؛ محافل شعر از سری برنامه‌های هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر است که در این دوره در شهرهای کشور با حضور شاعران مطرح کشوری و استانی برپا می‌شود. هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر با هدف تعالی و ارتقای شعر امروز از سال ۱۳۸۵، هر سال میزبان کاروان شعر پارسی بوده و هجدهمین دوره آن در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. این جشنواره، علاوه بر هم‌سخنی با شاعران مطرح معاصر ایران با هدف معرفی و شناخت شاعران جوان سرزمین عزیزمان و گسترش همدلی و هم‌زبانی با پارسی‌گویان سراسر دنیا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها