دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
برگزاری جلسات ماهیانه رونمایی کتاب و روایت‌گری در زنجان

زنجان- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: جلسات ماهیانه رونمایی کتاب و روایت‌گری در استان برگزار می‌شود.

سید شمس الدین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای ترویج و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌های متعددی با همکاری مجموعه‌های فرهنگی در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ماهیانه معرفی کتاب و روایت‌گری در استان با حضور نویسندگان دفاع مقدس افزود: این جلسات با همکاری بنیاد شهید و فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین معرفی نویسندگان جوان در حوزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان همچنین از برگزاری جلسات آموزشی تاریخ شفاهی برای راویان حوزه دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد: این جلسات هر سه ماه یکبار با حضور نویسندگان برگزار می‌شود.

موسوی ادامه داد: در بخش تولیدات هنری نیز فیلم بلند و کوتاه و مستند تهیه شده و به صورت مستمر در مراکز فرهنگی اکران می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در اماکن عمومی هم نسبت به جاگذاری یادمان و المان شهدا در پارک‌ها و فضای سبز اقدام شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه با فرا رسیدن دهه فجر برنامه‌های موضوعی در حوزه کتاب پررنگ‌‎تر خواهد شد، گفت: در این ایام چند کتاب با موضوع مشترک دفاع مقدس و اتفاقات مربوط به سال ۵۷ رونمایی خواهد شد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه پوستر و فصاسازی محیطی، اجرای قصه‌گویی با محوریت انقلاب اسلامی، معرفی شهدای شاخص انقلاب و دوران دفاع‌مقدس، نمایشگاهی با محوریت زندگی امام راحل و انقلاب اسلامی، معرفی شهدای شاخص ۸ سال دفاع‌مقدس، ویژه برنامه بهار آزادی (جشن پیروزی انقلاب) از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با دهه فجر اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط