دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
تاثیر بنر تبلیغاتی جذاب در بازدهی بالای تبلیغات

امروزه در عصر اینترنت تبلیغات مجازی عضو جدایی ناپذیر همه کسب و کارها می‌باشد. تبلیغات در فضای مجازی و اینترنت روش های بسیار زیادی دارد که همه آنها نیازمند یک محتوای حرفه ای و جذاب برای بازدهی بالای تبلیغات هستند. امروز در این مقاله تاثیر بنرهای تبلیغاتی حرفه ای در بازدهی بالای تبلیغات را بررسی خواهیم کرد.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ امروزه در عصر اینترنت تبلیغات مجازی عضو جدایی ناپذیر همه کسب و کارها می‌باشد. تبلیغات در فضای مجازی و اینترنت روش های بسیار زیادی دارد که همه آنها نیازمند یک محتوای حرفه ای و جذاب برای بازدهی بالای تبلیغات هستند. امروز در این مقاله تاثیر بنرهای تبلیغاتی حرفه ای در بازدهی بالای تبلیغات را بررسی خواهیم کرد.

بنر تبلیغاتی حرفه ای چیست؟

ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که بنر تبلیغاتی چیست؟ به چه بنری بنر حرفه‌ای تبلیغاتی می‌گویند. بنر تبلیغاتی به نوعی بیلبورد دیجیتال محسوب می‌شود. بنر تبلیغاتی با استفاده از تصاویر، متن‌ها، وکتور ها و جلوه های بصری باعث آگاهی از برند و فروش محصولات شما می‌شوند. بنرهای تبلیغاتی مناسب برای هر پلتفرم نیز فرمت خاصی دارد که برای بنرهای ثابت از فرمت JPG و برای بنرهای متحرک از فرمت Gif ااستفاده می‌شود.

طراحی بنر اگر به شکل اصولی و حرفه‌ای انجام شده باشد، می‌تواند نظر مخاطب هدف را جلب کرده و به صورت مستقیم باعث افزایش فروش محصول یا خدمات شما شود. بنرهای تبلیغاتی اغلب با رنگبندی و فونت سازمانی هر برند طراحی می‌شوند. با داشتن یک بنر حرفه ای جذاب و حرفه ای می‌توانید نرخ کلیک تبلیغات خود را بهبود ببخشید.

ویژگی های بنر حرفه ای

در طراحی یک بنر تبلیغاتی حرفه‌ای اصول طراحی حرفه ای و نکات فروش و برندینگ باید رعایت شود. برخی ویژگی ها و نکاتی که در طراحی بنر حرفه ای باید رعایت شوند عبارت اند از:

استفاده از رنگبندی سازمانی

استفاده از فونت سازمانی

استفاده از المان ها و تصاویر مفهومی

استفاده از دکمه های فراخوانی به اقدام

استفاده از فضای خالی در طراحی

و...

استفاده از رنگبندی سازمانی

استفاده و رعایت رنگبندی سازمانی در همه طراحی ها یکی از اولویت های برندینگ می‌باشد. همیشه سعی کنید برای کسب و کار خود یک رنگبندی سازمانی داشته باشید و همه طراحی های مربوط حتی بنرهای تبلیغاتی خود را متناسب با آن کد رنگی انجام دهید.

رنگبندی سازمانی یکی از عوامل مهم در ساختار و هویت یک سازمان می‌باشد. این رویکرد نه تنها به ایجاد جلبه‌های زیبایی در محیط کار کمک می‌کند، بلکه بر تقویت هویت سازمانی و افزایش ارتباطات داخلی تأثیر مهمی دارد. در این مقاله، به بررسی نقش و اهمیت رنگبندی سازمانی پرداخته و چگونگی استفاده موثر از آن برای تقویت هویت و ارتباطات داخلی سازمان را بررسی خواهیم کرد.

تاثیر بنر تبلیغاتی جذاب در بازدهی بالای تبلیغات

معرفی رنگبندی سازمانی:

توضیح مفهوم و اهمیت رنگبندی سازمانی.

نقش رنگ‌ها در ایجاد هویت منحصر به فرد سازمان.

تأثیر رنگها بر احساسات و رفتارها:

بررسی تأثیر رنگها بر روی احساسات و رفتار افراد.

انتخاب رنگها بر اساس اهداف سازمانی.

رنگبندی در بخش‌های مختلف سازمان:

استفاده از رنگها در لوگو و نمادهای سازمانی.

رنگبندی در محیط کار و فضاهای عمومی.

تقویت ارتباطات داخلی با رنگبندی:

استفاده از رنگبندی برای ارتقاء ارتباطات داخلی و افزایش تعاملات میان کارکنان.

ایجاد هماهنگی و انسجام در ارتباطات داخلی با استفاده از رنگها.

نمونه‌های موفق از سازمان‌ها:

بررسی نمونه‌های معروف از سازمان‌هایی که با استفاده از رنگبندی، هویت قوی و ارتباطات موثری ایجاد کرده‌اند.

استفاده از فونت سازمانی

اگر کسب و کار شما مقداری رو به حرفه ای تر شدن باشد، داشتن یک فونت سازمانی حرفه ای از الزامات کسب و کار شما می‌باشد. برای خرید انواع فونت های قانونی با لایسنس می‌توانید از سایت های ایرانی مانند فونت ایران استفاده کنید.

فونت سازمانی یکی از عوامل مهم در تشخیص و شناخت یک برند و سازمان است. استفاده صحیح و هماهنگ از فونت سازمانی می‌تواند نقش مهمی در تقویت هویت بصری، ایجاد تمایز و بهبود ارتباطات برند با مخاطبان داشته باشد. در این مقاله، به بررسی نقش و اهمیت فونت سازمانی برای تقویت شناخت و ارتباطات برند می‌پردازیم.

بخش‌های اصلی:

معرفی فونت سازمانی:

توضیح مفهوم و اهمیت فونت سازمانی.

نقش فونت در انتقال پیام و هویت بصری سازمان.

انتخاب و طراحی فونت:

معیارها و اصول مورد نیاز برای انتخاب یک فونت سازمانی مناسب.

تأثیر طراحی فونت بر تفاوت‌ها در هویت و تصویر برند.

استفاده هماهنگ از فونت در مختلف محتواها:

استفاده از فونت سازمانی در لوگو و نمادهای سازمان.

اعمال فونت مناسب در محتواهای چاپی، دیجیتال و تبلیغات.

تأثیر فونت بر خوانایی و تفاوت با رقبا:

بررسی تأثیر فونت بر خوانایی متون و محتواهای سازمانی.

ایجاد تمایز با رقبا از طریق فونت سازمانی خاص.

استفاده از المان ها و تصاویر مفهومی

حتماً در طراحی یک بنر حرفه ای باید از تصاویر و المان های مفهومی استفاده کنید. بستگی به نوع طراحی می‌تواند استفاده از تصویر یا وکتور متفاوت باشد ولی محتوای متنی به تنهایی ماندگاری بسیار پایینی در ذهن مخاطب خواهد داشت. همیشه سعی کنید با یک تصویر سازی خلاقانه تبلیغ خود را در ذهن مخاطب ماندگار کنید.

استفاده از دکمه های فراخوانی به اقدام

استفاده از دکمه های کال تو اکشن یا فراخوانی به اقدام می‌توانید نرخ کلیک بنر تبلیغاتی شما را حداقل تا ۲۵% افزایش دهد. دکمه های کال تو اکشن مخصوصاً در تبلیغات کلیکی بسیار کاربرد دارد. در طراحی بنر گیف متحرک حتماً توجه داشته باشید که در بخشی از بنر، یک دکمه ثابت کلیک کنید، تماس با ما، مشاوره رایگان یا… وجود داشته باشد.

تاثیر بنر تبلیغاتی جذاب در بازدهی بالای تبلیغات

استفاده از فضای خالی در طراحی

در طراحی های خود همیشه فضای خالی برای المان های موجود در طرح در نظر بگیرید. به صورت استاندارد 50px از هر ۴ طرف بنر فاصله داشته باشید. استفاده از فضای خالی در طراحی مخصوصاً در متن ها بسیار حائز اهمیت می‌باشد. زمانی که یک متن را داخل کادر نوشته اید، برای متن خود از هر ۴ طرف کادر فضای خالی در نظر بگیرید و متن خود را به دوره های کادر نچسبانید!

سفارش طراحی بنر از بنرساز

اگر شما هم می‌خواهید یک بنر تبلیغاتی حرفه ای برای کسب و کار خود داشته باشید، سایت بنر ساز www.Bannersaaz.ir به صورت تخصصی از سال ۱۳۹۲ در زمینه طراحی بنرهای تبلیغاتی فعالیت داشته است. تفاوتی ندارد که بنر تبلیغاتی برای تبلیغات کلیکی می‌خواهید یا بنر تبلیغاتی اینستاگرام، تیم طراحی بنرساز با استفاده از طراحان خلاق و حرفه ای آماده ارائه خدمات به همه کسب و کارها می‌باشد.

خدمات طراحی بنرساز

از خدمات اصلی و تخصصی تیم طراحی بنرساز می‌توان به خدمات زیر اشاره کرد:

طراحی بنر گیف

طراحی بنر تلگرام

طراحی بنر اینستاگرام

طراحی بنر سایت

طراحی سازه های نمایشگاهی

طراحی لوگو

طراحی بروشور و کاتالوگ

طراحی پرچم

و...

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران بنرساز به شماره ۰۹۳۹۸۸۹۹۵۹۵ تماس حاصل فرمائید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها