دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
نخستین شماره ماهنامه راهبرد ارتباطات و روابط عمومی منتشر شد

خراسان‌رضوی- همزمان با ولادت با سعادت حضرت امام محمدتقی، جوادالائمه علیه السلام، نخستین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط عمومی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، در دنیای امروز، روابط عمومی و ارتباطات به یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در کسب و کار تبدیل شده است. این نشریه، به عنوان یک منبع مفید و معتبر در حوزه ی روابط عمومی وارتباطات، برای علاقه مندان و فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی مفید خواهد بود و به تحقق اهداف ارتباطی کسب و کارها نیز کمک خواهد نمود.

در این شماره از ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط عمومی می‌خوانیم: چرا به فلسفه در روابط عمومی نیاز داریم؟، نقش روابط عمومی ها در تصمیم گیری های استراتژیک کسب و کارها، عمده وظایف روابط عمومی ها، قانون طلایی در روابط عمومی، توسعه نیافتگی روابط عمومی ایران، نقش هوش مصنوعی در بهبود روابط عمومی مدیرانی که روابط عمومی قوی ندارنذ به زودی شکست می خورند، هنر هشتم یا هنر هشتگانه و ده ها مقاله، مطلب، خبر و معرفی رویدادهای روابط عمومی کشور ….

ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط عمومی به همت موسسه فرهنگی روابط‌عمومی راهبرپویش‌رستا و با مدیرمسئولی محمدرضاباقری و سردبیری حسین همدانی گلشن در ۸۲ صفحه منتشر شد.

این نشریه با هدف ارایه مطالبی کاربردی و علمی در زمینه روابط عمومی، رسانه و ارتباطات، به عنوان یک پل ارتباطی بین صاحبان کسب و کار، مدیران، کارشناسان و علاقه مندان به این حوزه منتشر می شود.

همچنین در ضمیمه این شماره از نشریه راهبرد گزارشی از فعالیتهای موسسه روابط عمومی راهبرد پویش رستا آمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها