چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کادرسازی است

زنجان- جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کادرسازی و سپس شبکه‌سازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، سید محمد هاشمی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای امام خمینی (ره) اظهار کرد: فرهنگ و هنر در دولت مردمی باید به یک رشد و تعالی خوبی برسد.

وی افزود: فرهنگ یک فرصت بی‌نظیر در این دولت دارد و امیدواریم کمال استفاده را از این فرصت داشته باشیم.

جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسئله توانمندسازی و تشکل سازی به‌معنای شبکه‌سازی در کار فرهنگی اولی و محل توجه است و پس از آن اقدامات فرهنگی موثر و جریان سازی در اولویت ما قرار دارد.

وی ادامه داد: اولویت ما در وزارت فرهنگ، ابتدا کادرسازی، شبکه‌سازی و سپس جریان‌سازی است.

هاشمی ادامه داد: توانمندسازی وشبکه سازی نیاز به زحمت، فکر و همدلی دارد و نباید شتاب زده کاری صورت گیرد.

جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: باید فرهنگ و هنر، افکار و قلوب را به این سمت ببریم که استفاده از تولید داخلی چقدر می‌تواند در ارتقاء اقتصادی و رشد و توسعه کشورمان موثر باشد.

وی با اشاره به جامعه گسترده زیر مجموعه وزارت ارشاد افزود: وظیفه دولت و حاکمیت این است که همه این جامعه را یکپارچه و هماهنگ ببیند.

در ادامه نیز مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان هم بر هم افزایی بیشتر با اصحاب فرهنگ و هنر برای رسیدن به اهداف عالیه وزارت تاکید کرد و گفت: ۱۲ وظیفه مهم و اصلی در ارشاد داریم که امیدواریم با همکاری‌های زیر مجموعه بتوانیم آنها را تحقق ببخشیم.

اصغر حاج علی اکبری افزود: اعتقاد راسخ مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این معطوف شده است که مقوله فرهنگ، یک اصل مهم است و دیگر مسائل در ذیل و حاشیه آن قرار می گیرند و در اجرا نیز می کوشیم تا به این موضوع جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: این اداره کل به عنوان متولی اصلی امور فرهنگی در استان زنجان، می بایست که تمام حوزه های مرتبط با فرهنگ و هنر را راهبری کند؛ همچنان که به توفیقات عدیده ای نیز در این خصوص دست یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان دوره خدمت در این اداره کل را فرصت ذی قیمتی ارزیابی کرد و حمایت های مادی و معنوی هرچه بیشتر مجموعه‌های مختلف را، در حمایت از اقدامات فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط